حضور حداکثری، اقتدار ملی/ رئیس دادگستری گناوه:

مشارکت حداکثری مردم در بحث آبروی اسلام و آرمان‌های شهدا حائز اهمیت است

فیروز اردکانی گفت: حضور و مشارکت حداکثری مردم در بحث اقتدار ملی کشور و عظمت و آبروی اسلام، انقلاب و نظام و آرمان‌های شهدا حائز اهمیت است که با مشارکت حداکثری بهترین سرنوشت برای جامعه اسلامی رقم خواهد خورد.
کد خبر: ۴۶۲۷۶۵
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۳ - 18June 2021

مشارکت حداکثری مردم در بحث آبروی اسلام و آرمان‌های شهدا حائز اهمیت استبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «حسن فیروز اردکانی» امروز در حاشیه حضور در انتخابات اظهار داشت: امروز مردم شریف ایران اسلامی و شهرستان گناوه با حضور باشکوه در انتخابات بزرگترین و باعظمت ترین سرنوشت را برای کشور رقم خواهند زد.

رئیس دادگستری و ستاد پیشگیری از تخلفات و جرایم انتخاباتی شهرستان گناوه گفت: حضور و مشارکت حداکثری مردم در بحث اقتدار ملی کشور و عظمت و آبروی اسلام، انقلاب و نظام و آرمان‌های شهدا حائز اهمیت است که با مشارکت حداکثری بهترین سرنوشت برای جامعه اسلامی رقم خواهد خورد.

وی با اشاره به اینکه انتخاب اصلح موضوع دیگر و مهم در انتخابات است تصریح کرد: همانگونه که رهبر انقلاب اسلامی در نخستین ساعات رأی گیری حضور یافتند و حجت را بر همه ما تمام کردند ما هم باید این مسئله را به عنوان یک فضیلت الهی بدانیم و با خلوص نیت حضور پیدا کنیم و بهترین سرنوشت را برای کشور مان رقم بزنیم.

رئیس دادگستری شهرستان گناوه بیان کرد: انتخابات شهرستان گناوه در فضایی آرام و سالم در حال برگزاری است و اخلاق و قانون مداری هم توسط کاندیداها و هم هواداران آنها رعایت شده و تاکنون گزارش تخلف انتخاباتی ارسال نشده است.

وی اضافه کرد: ستاد پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی شهرستان گناوه تا کنون در چندین مرحله قبل و بعد و در حین انتخابات تشکیل شده است و فعالیت‌ها را رصد خواهد کرد و هواداران کاندیداها و هواداران آنها رعایت اخلاق و قانون را همانگونه که تاکنون مدنظر داشته‌اند در نظر داشته باشند که باعث حل بسیاری از مشکلات خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار