رئیس سازمان الحشد الشعبی: آماده ورود به نبردهای بزرگ‌تر از مبارزه با داعش هستیم

رئیس سازمان الحشد الشعبی با تاکید بر اینکه مسئولیت الحشد الشعبی دفاع از اعتبار عراق و همبستگی میان شیعه و سنی است، گفـت که امروز الحشد از آمادگی بیش‌تر برای ورود به بزرگ‌ترین نبرد‌ها برخوردار است.
کد خبر: ۴۶۲۷۷۰
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۸ - 18June 2021

رئیس سازمان الحشد الشعبی: آماده ورود به نبردهای بزرگ‌تر از مبارزه با داعش هستیم‌به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «فالح الفیاض» رئیس سازمان الحشد الشعبی عراق روز جمعه تاکید کرد که این سازمان توانست یک همبستگی میان اهل تسنن و شیعیان ایجاد کند که یک موفقیت بزرگ برای عراق بود.

الفیاض امروز طی نطقی به مناسبت هفتمین سالگرد تأسیس الحشد الشعبی اظهار داشت: خون شهدای الحشد امانتی بر گردن ماست و باید از الحشد در برابر هر گونه خطری محافظت شود.

رئیس الحشد الشعبی گفت: مردم در مسئله وحدت عراق راه حل‌های نصف و نیمه را نمی‌پذیرند و اجازه تقسیم این کشور را هم نمی‌دهند. مردان الحشد الشعبی در کنار دستگاه‌های امنیتی محافظان عراق و وحدت این کشور و فرزندان آن هستند.

وی وحدت عراق و نیرو‌های مسلح آن را برای عراقی‌ها باعث افتخار دانست و گفت: اعتبار کشور عراق یکی از موارد بسیار بااهمیت است و الحشد الشعبی کسی است که از اعتبار کشور دفاع می‌کند.

الفیاض تاکید کرد: الحشد الشعبی که با داعش جنگید و بهترین فرماندهان خود را در راه دفاع از عراق تقدیم کرد، امروز از تجهیزات و آمادگی بیش‌تر برای ورود به بزرگ‌ترین نبرد‌ها برخوردار است و هیچ کسی نمی‌تواند بر آن غلبه کند.

رئیس سازمان الحشد الشعبی گفت: الحشد الشعبی توانست یک همبستگی سنی و شیعه ایجاد کنند که سایر نیرو‌ها قادر به انجام آن نبودند و این یک موفقیت بزرگ برای عراق است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها