حضور حداکثری، اقتدار ملی/ مسئول بانوان رزمنده استان خوزستان:

رسالت رسانه‌های متعهد مخابره تصاویر انتخابات به دنیاست

مجدیان گفت: تصویر به کسی دروغ نمی‌گوید و رسالت جهادی و انقلابی شما رسانه‌های متعهد این است که این تصاویر غرور آفرین را به دنیا مخابره کنید.
کد خبر: ۴۶۲۷۷۴
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۹ - 18June 2021

رسالت رسانه های متعهد این است که تصاویر غرور آفرین امروز را به دنیا مخابره کنند«فردوس مجدیان»، خواهر دو شهید دفاع مقدس و مسئول بانوان رزمنده استان خوزستان امروز در حسینیه ثارالله در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در اهواز، از حضور حماسی بانوان پایتخت دفاع مقدس در کارزار انتخابات خبر داد و اظهار داشت: تصویر به کسی دروغ نمی‌گوید و رسالت جهادی و انقلابی شما رسانه‌های متعهد این است که این تصاویر غرور آفرین را به دنیا مخابره کنید.

وی افزود: حضور دختران جوان و انقلابی رای اولی اهواز در پای صندوق های رای من را به یاد دوران دفاع مقدس انداخت که بانوان جوان خوزستانی برای حضور در عرصه های مختلف از جمله پشتیبانی از جبهه ها با کمترین سن و سال ولی با شوق و ذوق فراوان مشارکت داشتند.

مجدیان گفت: هر چه دشمنان انقلاب طی این مدت بر علیه انتخابات جوسازی کردند و قصد نا امید کردن مردم را داشتند همه با یک سخنرانی مقام معظم رهبری به باد رفت و برعکس، همین فرمایشات مدبرانه رهبری باعث شد که امروز شاهد حضور حماسی مردم باشیم.

مسئول بانوان رزمنده استان خوزستان بیان داشت: خیلی از رسانه های معاند، ساعت ها و روزها تولید محتوا کردند و به دنیا گفتند که مردم ایران به خاطر مشکلات شان با انتخابات قهر کرده اند و پای صندوق نخواهند رفت ولی بسیاری از همین رسانه های خارجی امروز اعتراف کردند که حماسه حضور مردم ایران به خصوص بانوان و دختران جوان انقلابی کشور و جغرافیای پایتخت دفاع مقدس بسیار شگفت انگیز بود.

این بانوی رزمنده در پایان از همه عوامل اجرایی و نظارتی استان تشکر کرد و متذکر شد: رئیس جمهور برگزیده نباید این حماسه آفرینی ها را فراموش کند و باید طبق فرمایشات مقام معظم رهبری نسبت به معیشت این مردم همیشه در صحنه پایبند باشد و بهانه دست دشمنان ندهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها