حضور حداکثری، اقتدار ملی/ فرمانده انتظامی خوزستان:

مردم خوزستان امتحان خود را در آزمون‌های مختلف به خوبی پس داده‌اند

صالحی با بیان اینکه مردم خوزستان امتحان خود را بار‌ها به خوبی پس داده‌اند، گفت: ان‌شاءالله با شرکت گسترده‌ای که در این انتخابات رقم خورد، برگ زرین دیگری در کارنامه انقلاب اسلامی برای همیشه تاریخ ثبت و درس عبرت ماندگاری برای دشمنان باقی بماند.
کد خبر: ۴۶۲۷۸۴
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۰ - 19June 2021

مردم خوزستان بارها امتحان خود را به خوبی پس داده اندبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، سردار سید «محمد صالحی» فرمانده انتظامی استان خوزستان با اعلام خبر اینکه بیش از ۱۵ هزار نیروی پلیس در راستای تأمین نظم و امنیت انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در سطح استان بکارگیری شدند، اظهار داشت: در راستای تامین نظم و امنیت انتظامی و ترافیکی، از یک ماه قبل از شروع انتخابات، برنامه ریزی و تمهیدات مناسبی اندیشیده شده است.

وی با بیان این که حوزه‌های اصلی مأموریتی پلیس در انتخابات، تأمین امنیت شعب اخذ رای، حفاظت از صندوق‌های رای‌گیری و ایجاد احساس امنیت عمومی استان در این روز بزرگ است، افزود: تعداد ۴ هزار و ۱۸۳ صندوق ثابت و سیار داریم که بیش از ۱۵ هزار نفر از عوامل نیروی انتظامی با همکاری بسیج و سپاه استان مسئولیت امنیت این صندوق ها را برعهده دارند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با تاکید بر نقش بسیار مهم و تاثیرگذار مشارکت های مردمی در تامین امنیت انتخابات، تصریح کرد: با مردم و به کمک آنان بهترین شرایط را برای حضور حداکثری در پای صندوق های اخذ رای فراهم کرده‌ایم.

این مقام ارشد انتظامی از اجرای تمهیدات ترافیکی پلیس در زمان برگزاری انتخابات نیز خبر داد و گفت: طرح های ترافیکی ویژه انتخابات برای روانسازی ترافیک در محدوده شعب اخذ رای و صندوق ها در دستور کار پلیس قرار دارد، که در این راستا همکاران پلیس راهور تا پایان ساعت اخذ رای در معابر شهری حضور خواهند داشت و از شهروندان نیز می‌خواهیم که در این امر با پلیس همکاری فرمایند.

صالحی با بیان این که مردم خوزستان امتحان خود را پس داده اند و همواره پای انقلاب و آرمان های مقدس آن بوده‌اند، خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله با شرکت گسترده ای که در این انتخابات رقم خورد، برگ زرین دیگری در کارنامه انقلاب اسلامی برای همیشه تاریخ ثبت و درس عبرت ماندگاری برای دشمنان باقی بماند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار