«مردم میدان» پیروز اصلی انتخابات ۲۸ خرداد هستند

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با صدور بیانیه‌ای از حضور پرشور مردم استان در خلق حماسه باشکوه انتخابات ۱۴۰۰ تقدیر بعمل آورد.
کد خبر: ۴۶۲۸۶۹
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۸ - 19June 2021

«مردم میدان» پیروز اصلی انتخابات ۲۸ خرداد هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با صدور بیانیه‌ای از حضور پرشور مردم استان در خلق حماسه باشکوه انتخابات ۱۴۰۰ تقدیر بعمل آورد.

در این بیانیه آمده است: در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگ زرینی از حماسه سیاسی ملت همیشه پیروز و قهرمان ایران اسلامی رقم خورد و اینگونه تأکید مقام معظم رهبری بر «حضور حداکثری» و «انتخاب اصلح» با مشارکت حداکثری ملت بصیر و آگاه، زیر سایه عنایات حضرت ولیعصر (عج) به ثمر نشست.

مردم ولایتمدار دیار علویان نیز با مشارکت حداکثری سهم بسزایی در خلق شور و شعور انتخاباتی داشته‌اند که از مدت‌ها قبل استکبار جهانی با کمک عوامل صهیونیستی و منافقین کوردل برای کمرنگ نشان دادن حضور مردم فعالیت گسترده‌ای در خارج و داخل کشور داشته اند، اما شاهد بودیم که در عزم و اراده ملت قهرمان بی‌تاثیر بود.

مردم با حضور آگاهانه و سرافرازانه خود یک بار دیگر صفحه تاریخ را به نام خود زرین کردند و حماسه‌ای به بلندای نام بزرگ ایران اسلامی در جهان رقم زدند و اقتدار ملی خود را به رخ جهانیان کشیدند و نشان دادند در شرایط سخت پای ارزش‌ها و آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایستاده و لبیک‌گوی ندای شهدا، امام راحل و ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله امام خامنه‌ای هستند.

این اداره‌کل از ملت سلحشور و حافظ انقلاب اسلامی، خانواده‌های معزز شهدا، ایثارگران، جانبازان و اقشار مختلف مردم که در آفرینش جشن بزرگ ملی سهم بسزایی داشته‌اند قدردانی نموده و اعلام می‌دارد پیروز اصلی ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ «مردم میدان» بودند که برای سرنوشت کشور عزیزمان امیدوارانه به هشتگ‌های «یأس و ناامیدی» و «تحریم انتخاباتی» دشمنان «نه» گفته و با حضور در پای صندوق‌های رای شور حماسه سیاسی را به زیبایی به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها