مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز:

ملت ایران با حضور پرشور در انتخابات بساط فتنه دشمنان را برچیدند

سردار «اسلامی» گفت: ملت شریف و سربلند ایران همچون ادوار گذشته حتی با وجود ویروس منحوس کرونا در صف‌های طویل انتخابات حاضر شدند تا بار دیگر با اقتدار و عزمی راسخ بساط فتنه دشمنان مملکت را برچینند.
کد خبر: ۴۶۲۹۰۲
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۲ - 19June 2021

ملت ایران با حضور پرشور در انتخابات، بساط فتنه دشمنان را برچیدندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس در البرز، سردار سرتیپ دوم پاسدار «ابوالفضل اسلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز در پیامی از حضور پرشور ملت ایران به‌خصوص البرزنشینان در سیزدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تشکر و قدردانی کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

«برگ زرین دیگری از دفتر افتخارات ملت ایران ورق خورد و مردم میدان‌دار بازهم حماسه آفریدند. علی‌رغم تمامی تلاش‌های دشمنان قسم‌خورده این نظام و انقلاب و با وجود همه مشکلات و فشارهای اقتصادی و معیشتی، این ملت شریف و سربلند همچون ادوار گذشته حتی با وجود ویروس منحوس کرونا در صف‌های طویل انتخابات حاضر شدند تا بار دیگر با اقتدار و عزمی راسخ بساط فتنه دشمنان مملکت را برچینند و در تعیین سرنوشت خود نقش‌آفرینی کنند.

مرحبا بر این مردم نجیب و اصیل، شهیدپرور، فداکار و ازجان‌گذشته که این‌چنین نظام را روسفید و دشمنان آن را روسیاه کردند و درست در زمانی که همه شبکه‌های معاند بر طبل ناامیدی مردم می‌کوبیدند و سعی داشتند ملت را از حضور پای صندوق‌های رأی منصرف کنند این ملت سرافراز تمام نقشه‌های آنان را نقش بر آب کردند.

احسنت بر مردمی که خون‌های به ناحق ریخته شهدای هشت سال دفاع مقدس، مدافعان حرم، شهدای هسته‌ای و در رأس همه آن‌ها سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را نادیده نگرفتند و با حضور پرشور و حماسی خود باعث شدند بار دیگر وحدت و انسجام آن‌ها تیتر همه خبرگزاری‌های داخلی و خارجی شود و ایران به داشتنشان افتخار کند.

اینجانب مراتب سپاس و قدردانی خود را از ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی و البرزنشینان به جا می‌آورم. به‌راستی مردمی که با قدرت و صلابت پا به میدان عمل گذاشتند و اجازه ندادند بدخواهان نظام به اهداف شوم خود نزدیک شوند شایسته بهترین‌ها هستند.

امید است دولت جدید با یاری خداوند متعال، در سایه توجهات حضرت ولی‌ عصر (عج) و با استعانت از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و کمک مردم و همکاری مسئولان، بتواند گامی بلند در جهت کاهش مشکلات این کشور بردارد و در راستای دستیابی به ارزش‌ها و آرمان‌های این انقلاب بکوشد تا اتحاد و همبستگی این ملت مانند همیشه خاری در چشم دشمنان باشد.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار