مسئول بسیج جامعه زنان سپاه بوشهر:

حماسه حضور ملت ایران تحول نوینی در سرآغاز قرن جدید پیش روی ایران اسلامی قرار داد

«آرزو شبل حکماء بوشهری نژاد» گفت: این حماسه ی بی بدیل که در واپسین روزهای بهار طبیعت رخ داد، حیاتی دوباره به جان ایران و ایرانیان بخشید و تحول نوینی را در سرآغاز قرن جدید، پیش روی ایران اسلامی قرار داد.
کد خبر: ۴۶۳۰۴۴
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۳ - 20June 2021

حماسه حضور ملت ایران تحول نوینی در سرآغاز قرن جدید پیش روی ایران اسلامی قرار دادبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «آرزو شبل حکماء بوشهری نژاد» مسئول بسیج جامعه زنان سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر به مناسبت حماسه حضور ملت ایران در انتخابات بیانیه ای صادر کرد.

بسمه تعالی

بار دیگر، آزمونی بزرگ، جوهره ی حقیقی مردم وطن پرست، غیور، مؤمن، اصیل و نجیب بوشهری را همچون سایر اقشار و آحاد ایران اسلامی، بیش از پیش نمایان ساخت و ثابت نمود که از تبار ریسعلی دلواری ها، نادر مهدوی ها و بوشهری ها، هیچ گاه در سخت ترین معرکه ها، میدان را رها نمی کنند بلکه مردانه می ایستند تا پیروز میدان گردند و جاودانه شوند.

حماسه ی باشکوه حضور در میدان انتخابات ۱۴۰۰که همچون جنگ ۴۲ ساله دشمنان با درگیری شدید جبهه باطل بر ضد جبهه حق و تجمیع و تجهیز تمامی توان و امکانات مخالفان و دشمنان انقلاب عزیز ما در سراسر دنیا صورت گرفت، نتوانست گام های استوار، عزم های جزم و البته سینه های سوزان از مشکلات معیشتی، فرهنگی و اجتماعی شما مردم شریف بوشهر را به انصراف وادارد و ذره ای بی اعتمادی به سخن ولی فقیه زمان، حضرت امام خامنه ای مدظله العالی را در وجودتان ایجاد کند که فرمودند: «خیر، در انتظار شماست».

این حماسه ی بی بدیل که در واپسین روزهای بهار طبیعت رخ داد، حیاتی دوباره به جان ایران و ایرانیان بخشید و تحول نوینی را در سرآغاز قرن جدید، پیش روی ایران اسلامی قرار داد تا به لطف الهی و با تشکیل دولت انقلابی و با پایان بخشیدن به تفکر غربی، اتکا به توان داخلی و حمایت از نیروهای جوان، پاک و کارآمد، شاکله ی تمدن نوین اسلامی برای بسترسازی ظهور منجی عالم بشریت، حضرت حجت (عج) را رقم بزند و تاریخ معاصر را وارد عصر جدیدی نماید.

عصری که نام ایران را به عنوان  ابرقدرت به شمار آورد و ابرقدرت های پوشالی چون آمریکا و استکبار جهانی از منظر نگاه آن، با سنجه های مورد نظر ایران سنجیده و نام آنان از لیست ابرقدرت ها حذف و متناسب با چهره ی واقعی شان، ابر ذلت معرفی گردند.

بسیج جامعه زنان سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر از حضور حداکثری و جوانمردانه ی مردم غیرتمند ایران اسلامی مراتب تقدیر و تکریم را به جا آورده، خود را خادم تمامی حماسه سازانی می داند که مشکلات معیشتی، سیاست بازی ها، کارشکنی های دشمنان داخلی و خارجی، ناکارآمدی دولت کنونی و مسئولان بی جُربُزه را به پای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نگذاشتند و باری دیگر با آرمان های امامین انقلاب و شهدا، پیمانی دوباره بستند و آمدند تا لبخند رضایت را بر قلب و جان امام خود بنشانند؛ آمدند تا دشمنان را ناامید سازند؛ آمدند تا امنیتشان خدشه دار نشود؛ آمدند تا علمداری حاج قاسم ها را بی وفایی نکرده باشند؛ آمدند تا انقلاب دیگری ایجاد کنند؛ انقلابی از جنس همین انقلاب و در خود این انقلاب. آری آمدند تا ایران را دوباره بسازند.

انتهای یپام/

نظر شما
پربیننده ها