بازدید سردار «ملکی» از دفتر خبرگزاری فارس در مازندران+ تصاویر

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران ضمن بازدید از دفتر خبرگزاری فارس در مازندران، از سرپرست این خبرگزاری قدردانی کرد.
کد خبر: ۴۶۳۰۷۳
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۴ - 20June 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در بازدید از دفتر خبرگزاری فارس در مازندران ضمن تقدیر از فعالیت‌های این خبرگزاری در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اظهار داشت: خبرگزاری فارس، یک خبرگزاری بنام، فعال و همکار خوب برای مجموعه اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان است.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم «جابر معافی» سرپرست فقید خبرگزاری فارس و اقدام شهرداری ساری را در نامگذاری میدانی به نام این خبرنگار، احترام مثبت به دایره قلم و خبر دانست و گفت: جابر معافی رزمنده جنگ نرم بود و باید برای پاسداشت و حفظ یاد و نام او اهتمام ویژه داشته باشیم.

سردار ملکی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های این اداره‌کل تقدیر از رسانه‌ها و خبرنگاران فعال حوزه دفاع مقدس و ایثار و شهادت است، گفت: امروز رسانه‌های انقلابی با همه محمدودیت‌ها و کمبود‌ها به شایستگی از عهده رسالتی که بر دوش‌شان است سربلند برآمدند.

وی عنوان کرد: خبرنگاران انقلابی علمداران جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی هستند و امروز در جنگ رسانه‌ای دشمن در خط مقدم ایستاده‌اند و برای حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی ایران تلاش می‌کنند.

در پایان این برنامه، سردار ملکی از «مهرانگیز عباسی» سرپرست خبرگزاری فارس در مازندران تقدیر بعمل آورد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار