مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس فارس:

نیروهای مسلح ما جزو قدرتمندترین نیرهای مسلح است

سرهنگ پاسدار کوشکی جهرمی با بیان اینکه هرجا به قرآن عمل کردیم، پیشرفت کردیم و دشمنان مایوس شدند، گفت: نمونه بارز آن، نیروهای مسلح ماست که الان یکی از قدرتمندترین نیروهای مسلح است.
کد خبر: ۴۶۳۰۸۶
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۹ - 20June 2021

نیروهای مسلح ما جزء قدرتمندترین نیرهای مسلح عالم استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شیراز، سرهنگ پاسدار «سعید کوشکی جهرمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس عصر امروز (یکشنبه) در مراسم انس با قرآن و تجلیل از خادمیاران خودجوش بخش خشت شهرستان کازرون که در سالن ولایت حرم مطهر شاهچراغ (ع) شیراز و با حضور معاونت فرهنگی هیئت رزمندگان اسلام کشور برگزار شد با بیان اینکه هرجا به قرآن عمل کردیم و با قرآن پیش رفتیم، موفق بودیم، به آیات از قرآن کریم اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از عمل‌های به قرآن کریم جهیز خود مقابل دشمن است که در حال حاضر نیرو‌های مسلح ما یکی از قدرتمندترین نیرو‌های مسلح عالم است.

کوشکی تصریح کرد: قرآن می‌فرماید که دشمن به دنبال کشتن شما است و دشمن عهد پذیر نمی‌باشد و اگر به کسی خداوند کمک کند و پشت و پناهش خداوند باشد هیچ کس و هیچ قدرتی نمی‌تواند در مقابلش قد علم کند.

وی به انتخابات و حضور مردم اشاره کرد و گفت: در جریان انتخابات چهار عامل تاثیرگذار بودند جهت حضور مردم یک اینکه ناکارآمدی مسیولین بود که مردم را مایوس کرده بود دوم اینکه دشمنانی بودند که پول خرج کرده بودند و هزینه گزافی در رسانه‌ها جهت کمرنگ کردن انمتخابات انجام دادند سوم دشمنان داخلی نظام بودند و چهارم موضوع ویروس منحوس کرونا بود که نگذاشت بسیاری از مردم در پای صندوق‌های رای حاضر شوند.

در ادامه این جلسه رییس بازسازی اعتبات عالیات استان فارس گزارشی از مراحل ساخت حرمین در کربلا و کاظمین پرداختند و تعدادی از قاریان قرآن نیز به تلاوتی از آیات کلام الله مجید پرداختند و در پایان از تعدادی خادمیاران خودجوش قرآنی بخش خشت شهرستان کازرون با اهدای لوح تقدیر شد.

این مراسم به همت هیئت رزمندگان اسلام استان فارس، هیئت رزمندگان بخش خشت شهرستان کازرون، حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) و اداره کل حفظ آثار و نشرارزش‌های دفاع مقدس فارس برگزار شد.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها