حضور حداکثری، اقتدار ملی/ رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان:

حضور امیدآفرین مردم در انتخابات باعث جهش کشور خواهد شد

حجت‌الاسلام «مهدوی ارفع» با صدور پیامی حضور گسترده مردم در انتخابات را زمینه رشد و جهش کشور دانست.
کد خبر: ۴۶۳۱۰۳
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۷ - 20June 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، در پی حضور با شکوه ملت ایران در انتخابات ۲۸ خرداد حجت‌الاسلام «مجتبی مهدوی ارفع» با صدور پیامی، حضور آگاهانه ملت بزرگ ایران را در انتخابات زمینه‌‌ی رشد، جهش و تعالی کشور دانست.

در این پیام آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

نعمت انتخابات و نعمت حضور مردم، نعمت بزرگی است. 
(امام خامنه‌ای مد ظله العالی)

درود خدا بر ملت بزرگ ایران که در آغاز گام دوم انقلاب اسلامی و قرن جدید، با حضور آگاهانه در انتخابات، زمینه‌‌ی رشد، جهش و تعالی کشور را فراهم آورد و با عزمی راسخ، عزت ملی و اقتدار ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشانید.

بار دیگر، مردم همیشه در صحنه، با حضور حماسی و شورانگیز خود، برگ زرین دیگری از ایمان و وفاداری به آرمان‌ها و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی را ثبت کردند و به رغم تنگناها و توطئه‌ها، با حضور امیدآفرین و نویدبخش خود در آزمون الهی سربلند گشتند.

ضمن شکرگزاری به درگاه خدای منّان و تعظیم در برابر ملت رشید ایران، حماسه‌ی بزرگ مشارکت و حضور را به محضر امام زمان (عجل‌الله‌تعالی‌فرجه) و نائب بر حق ایشان، امام خامنه‌ای (حفظه‌الله)، مراجع عظام تقلید (ادام‌الله‌ظلّهم) و مردم بزرگوار ایران اسلامی تبریک گفته و امید واثق است با تشکیل دولت مردمی و انقلابی، با سرعت مضاعف در مسیر رسیدن به ایران قوی و تحقق تمدن نوین اسلامی گام برداریم.

هم‌چنین بر خود فرض می‌دانم از تلاش جهادی ائمه‌ی محترم جماعات، فعالان مساجد و همسنگرهای مسجدی در راه تبیین ضرورت مشارکت و حضور آگاهانه در انتخابات و برپایی شعب اخذ رأی در مساجد قدردانی نموده و برای ایشان و دیگر دست‌اندرکاران این حماسه‌ی پر شور، توفیق روزافزون را از خدای متعال مسئلت نمایم.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها