حضور حداکثری، اقتدار ملی/ بیانیه سازمان بسیج اساتید خراسان رضوی؛

دولت آینده در قبال آرای مردم در انتخابات مسئولیت دارد

سازمان بسیج اساتید خراسان رضوی در بیانیه‌ای به بررسی زمینه‌های تحقق مشارکت گسترده ملت ایران در انتخابات و الزامات پیش روی دولت آینده پرداخته است.
کد خبر: ۴۶۳۱۵۲
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۰ - 21June 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سازمان بسیج اساتید خراسان رضوی  در بیانیه‌ای به بررسی زمینه‌های تحقق مشارکت گسترده ملت ایران در انتخابات و الزامات پیش روی دولت آینده پرداخته است.

در این بیانیه آمده است:

بدون شک انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگ دیگری بر صفحات درخشان تاریخ انقلاب اسلامی و پیروزی ملت بزرگ ایران افزود. علیرغم اینکه فزونی مشکلات معیشتی مردم شریف ایران در قریب به یک دهه و نیز فراگیری بیماری کرونا از سوی دیگر و همچنین دعوت دشمنان و بدخواهان ملت ایران به تحریم انتخابات و همراهی برخی نا آگاهان با این نقشه شوم‌، گمانه‌زنی‌ها برای مشارکت بسیار پایین در انتخابات را زیاد کرده بود ولی بار دیگر ملت فهیم ایران حماسه‌ای بزرگ آفریدند و مهر تأیید دیگری بر نظام جمهوری اسلامی و مردم‌سالاری دینی زدند و به ندای حکیم فرزانه، رهبر معظم انقلاب گوش فرا دادند و دشمنان کینه‌توز و بدخواه ایران عزیز را نا امید کردند.

‌از طرفی رأی قاطع به کاندیدای منتخب  پیام واضحی برای دشمنان دین و نظام اسلامی دارد و صد البته مسئولیت دولت منتخب را دو چندان می‌کند که در این راستا بر خود لازم می‌دانیم ضمن تبریک این پیروزی بزرگ به ملت شریف ایران و نیز به رئیس جمهور منتخب، از همه رسانه‌های متعهد و نیز صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و از تمامی نامزدهای انتخاباتی و هواداران ایشان که مقدمات انتخاباتی پرشور و انتخابی آگاهانه را فراهم کردند قدردانی کنیم. به طور خاص از جامعه دانشگاهی و تمامی اساتید ارجمندی که رسالت روشنگری خود را با مجاهدت‌های شبانه روزی در فضای حقیقی و مجازی ایفا کردند تشکر می‌کنیم.

‌در پایان از همه نامزدهای انتخاباتی و اندیشمندان حوزوی و دانشگاهی و تمامی نخبگان ایران عزیز با صرف نظر از علایق وسلایق سیاسی تقاضا داریم در راستای تحقق دولت اسلامی، ایرانی قوی و در تراز گام دوم انقلاب اسلامی ایران، از هیچ‌گونه مساعدتی دریغ نورزند و از دولت منتخب نیز تقاضا داریم در این راستا از تمامی فرصت‌ها و ظرفیت‌های فوق استفاده کرده، قدر این اعتماد عظیم و این فرصت بی‌بدیل را بداند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار