فرمانده سپاه تهران بزرگ:

جامعه نخبگانی بسیج می‌تواند بازدارندگی پایدار ایجاد کند

سردار حسن‌زاده گفت: جامعه نخبگانی بسیج می‌تواند با کمک‌هایی که ارائه می‌دهد، بازدارندگی پایدار برای کشور ایجاد کند.
کد خبر: ۴۶۳۲۲۴
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۷ - 21June 2021

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «حسن حسن‌زاده» فرمانده سپاه تهران بزرگ در همایش نخبگان علمی بسیج تهران بزرگ که عصر امروز برگزار شد، اظهار داشت: حضور پرشور و شور انگیز مردم در پای صندوق‌های رأی جای تقدیر دارد؛ در این دوره از انتخابات دشمنان تمام‌ همت و ظرفیت‌های خود را به‌کار گرفتند تا با بهره‌گیری از مشکلات مردم‌ بتوانند انتخابات مردم‌ را کم‌رنگ‌ کنند؛ اما حجم بالای تبلیغات منفی هم‌ مانع شرکت واجدین شرایط در رأی گیری نشد. 

وی‌ افزود: هر آنچه امروز به عنوان ‌مولفه‌های قدرت ملی داریم ‌مرهون سفارشات و تاکیدات رهبری است؛ اتفاقی که در بسیج شکل گرفته است یعنی راه اندازی خانه نخبگان علمی در ابتدای راه قرار دارد زیرا کسب نتایج از فعالیت‌های خانه نخبگانی زمان طولانی را نیاز دارد.

سردار حسن‌زاده ادامه داد: دولت‌ها می‌آیند و می‌روند لذا در کنار این دولت‌ها جريان ‌نخبگانی‌ باید نظام مسائل اساسی جامعه را شناسایی و برای رفع آن راه حلی معرفی کند زیرا این موضوعی است که هنوز در جامعه ما استفاده از جامعه نخبگانی زیاد صورت نمی‌گیرد.

وی اضافه کرد: جامعه نخبگانی بسیج می تواند با کمک‌هایی که به دولت‌ها ارایه می‌دهد، قدرت ملی و بازدارندگی پایدار برای کشور ایجاد کند.

حجت الاسلام علی اکبری امام‌جمعه موقت تهران نیز در این همایش عنوان کرد: می‌توان گفت انقلاب اسلامی‌ایران امروز یکی از ماموریت‌هایی که دارد و برای تحقق آن‌تلاش می‌کند متحد ساختن جوامع اسلامی حول این انقلاب است و از سوی دیگر یکی از ویژگی‌های این انقلاب این است که توانسته دشمنان را از امت اسلامی دور کند.

انتهای پیام/ ۲۳۱

نظر شما
پربیننده ها