نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی در دیدار با فرمانده ناجا:

خدمت به مردم باعث گسترش فرهنگ مهدوی می‌شود

آیت‌الله «علم‌الهدی» گفت: هر طور این نظام را اداره کنیم و به مردم خدمت کنیم، آبروی امام زمان (عج) بیشتر در دنیا حفظ می‌شود.
کد خبر: ۴۶۳۲۶۹
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۸ - 21June 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، آیت‌الله «سیداحمد علم‌الهدی» نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی در دیدار با سردار سرتیپ «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی ضمن تقدیر از اقدامات مجاهدانه نیروی انتظامی در تأمین امنیت کشور، اظهار داشت: نه‌تنها در مسئله کرونا بلکه در سایر امور، نارضایتی مردم به‌خصوص قشر آسیب‌پذیر و کارگر که در زندگی‌شان مستأصل هستند، وجود دارد اما خوشبختانه در استان ما تا به الان در این‌یکی دو سال، کوچک‌ترین برخوردی با نیروی انتظامی پیش نیامده است.

وی با تأکید بر این‌که در انجام امور انتظامی قصوری انجام نشد اما کوچک‌ترین برخوردی نیز بروز نکرد، ادامه داد: همه انتظامات و امنیت کشور در این شرایط به‌خوبی اداره شد بدون هیچ‌گونه برخورد و تنشی در جامعه که متأسفانه به این نقطه مدیریتی در نیروی انتظامی توجه نمی‌شود. 

وی بابیان این‌که نیروی انتظامی در برخورد با مردم جلوترین تشکیلات حکومت است، خاطرنشان کرد: ازیک‌طرف مردم گرفتار و مستأصل هستند، در دولت، مجلس و دستگاه‌های مختلف برای نیروی انتظامی وظیفه ایجاد می‌کنند اما باید توجه داشته باشند اجرای این مدیریت و مسؤولیت‌ها، برخورد و فشاری به مردم وارد نکند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی بیان کرد: هر طور این نظام را اداره کنیم و به مردم خدمت کنیم، آبروی امام زمان (عج) بیشتر در دنیا توسعه پیدا می‌کند. 

وی به بروز برخی مشکلات مرزی در مواجهه با همسایه‌های شرقی کشور، گفت: مسئله‌ای در موضوع افغانستانی‌ها داریم، این‌ها مسلمان هستند و در امت اسلامی زندگی می‌کنند، نمی‌شود برخوردهای قصاوت‌مندانه‌ای که جای دیگر انجام می‌دهند، ما نیز انجام دهیم؛ افراد فقیر و از جنگ فرار کرده، اهل نماز و عبادت، نمی‌شود به آنان بگوییم شما نیایید، مدیریت اجرایی باید به‌خوبی انجام بگیرد که نه به این‌ها فشار بیاید و نه بدون حساب‌وکتاب ترددی صورت بگیرد. 

علم‌الهدی اضافه کرد: برخی مشکلات شما از ناحیه مجلس قابل‌حل است که با توجه به شناخت رئیس مجلس از نیروی انتظامی، این مشکلات می‌تواند از این طریق بهتر حل شود.

انتخابات در امنیت کامل برگزار شد

فرمانده نیروی انتظامی نیز در این دیدار با اشاره به وجود برخی قوانین در رابطه با مهاجران افغانستانی، گفت: در این رابطه هم قوانین مرزی و هم رعایت حال آنان انجام‌شده اما متأسفانه دستگاه‌های دیگر همکاری کافی نمی‌کنند.

سردار اشتری به تمهیدات نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران برای روزهای کرونایی اشاره کرد و بیان داشت: برای کرونا به‌طور میانگین روزانه ۱۰ هزار نفر وارد کار شدند، مصوبات را اجرا کردیم اما هیچ برخورد و تنشی در اجرای مصوبات از سوی نیروی انتظامی رخ نداد.

وی یادآور شد: ۶ ماه درگیر انتخابات بودیم، انتخاباتی که همه دنیا به دنبال ایجاد مشکل امنیتی و اجتماعی و ایجاد تنش در آن بودند آن‌هم در شرایطی که مردم تحت‌فشارهای زیادی زندگی می‌کنند اما خوشبختانه انتخابات در امنیت کامل برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار