امام جمعه اهل سنت شهرستان کنگان:

دوستی اهل بیت (ع) سبب روانه شدن مسلمانان جهان به سوی زیارت امام رضا (ع) شد

شیخ «خلیل افرا» گفت: حب و دوستی مسلمانان نسبت به اهل بیت پیامبر (ع) موجب شده است تا آن‌ها در اقصی نقاط جهان به سوی زیارت امام رضا (ع) روانه شوند.
کد خبر: ۴۶۳۲۷۱
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۳ - 21June 2021

دوستی اهل بیت (ع) سبب روانه شدن مسلمانان جهان به سوی زیارت امام رضا(ع)به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، شیخ «خلیل افرا» امام جمعه اهل سنت شهرستان کنگان در «وبینار شمیم ولایت و عصمت» ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن میلاد با سعادت امام رضا (ع) اظهار داشت: مردم شریف ایران برای دهه کرامت احترام ویژه‌ای قائل هستند؛ همه ما می‌دانیم که مسلمانان با یکدیگر اشتراکات فراوانی دارند، بنابراین باید بدانیم که مسلمانان به ویژه اهل سنت در هر نقطه‌ای از جهان اسلام که باشند به اهل بیت رسول الله (ص) احترام می‌گذارند.

وی گفت: احترام به اهل بیت (ع) بر امت اسلام واجب است؛ بنابر احادیثی که از علمای اهل سنت نقل شده است، پیامبر (ص) در هر نمازی و حتی در نماز میت و در صلوات، برکات سلام و درود فرستادن به اهل بیتشان را به امت اسلام یاد آور شده اند و این مسئله دقیقا همان چیزی است که امام شافعی هم بر آن بسیار تاکید داشت.

امام جمعه اهل سنت شهرستان کنگان تصریح کرد: حب و دوستی مسلمانان نسبت به اهل بیت پیامبر (ع) موجب شده است تا آن‌ها در اقصی نقاط جهان به سوی زیارت امام رضا (ع) روانه شوند؛ باید گفت خداوند متعال این محبوبیت را به دلیل اخلاص ائمه (ع)، عبادت و تقربشان در دل مسلمانان ایجاد کرده است.

شیخ «خلیل افرا» افزود: امت اسلام به خصوص اهل سنت برای اهل بیت پیامبر (ع) احترام ویژه‌ای قائل هستند و آن‌ها هیچگاه دشمن اهل بیت (ع) نبوده و نخواهند بود.

وی در پایان گفت: از خداوند متعال میخواهیم که همه امت اسلام را بر حب آل نبی (ص) بمیراند و ما را در روز قیامت با آنان محشور گرداند و همراه آن‌ها زیرپرچم و لوای پیامبر (ص) به سوی بهشت سوق دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار