عرض ارادت سپهبد شهید سلیمانی به اهل بیت (ع) در لباس خادمی

سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده بی‌بدیل جبهه مقاومت و خادم حرم مطهر رضوی بود که بار‌ها عرض ارادت خود را به اهل بیت (ع) نشان داد.
کد خبر: ۴۶۳۴۵۲
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۵ - 23June 2021

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، حاج قاسم سلیمانی فرمانده شجاع و دلیر دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت از سال ۱۳۹۷ به کسوت خادمی حرم امام رضا (ع) نائل شد. حکم خادمی او را «سید ابراهیم رئیسی» تولیت وقت آستان قدس رضوی به وی تقدیم کرد.

عرض ارادت سپهبد شهید سلیمانی به اهل بیت (ع) در لباس خادمی

وی که در طول زندگی مجاهدانه خود همواره در جهاد با دشمنان اسلام بود، در هشت سال دفاع مقدس فرماندهی لشکر ۴۱ ثارالله را برعهده داشت و در سال‌های بعد از دفاع مقدس به مبارزه با اشرار جنوب شرق کشور پرداخت و سپس فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران شد تا در جبهه بین‌المللی به دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی بپردازد.

شهید سلیمانی فرمانده یکه تاز جبهه مقاومت ارادت ویژه‌ای به اهل بیت عصمت و طهارت داشت و در سفر‌های خود به عراق و سوریه به زیارت اماکن مذهبی و حرم‌های مطهر اهل بیت (ع) می‌رفت. خضوع و خشوع او در حرم‌های مطهر نشان دهنده عشق و ارادت این فرمانده به آل الله و جان فشانی در راه آنان بود.

سردار سلیمانی حسینیه‌ای را با نام بیت الزهرا (س) در کرمان تاسیس کرده بود که محلی برای عزاداری در مناسبت‌های مذهبی و ایام شهادت و ولادت اهل بیت (ع) بود.

در ایام سالروز ولادت امام رضا (ع) و دهه کرامت فیلمی از جارو زدن سردار سلیمانی با لباس خادمی در مسجد و تصاویری از تشرف او به حرم مطهر امام رضا (ع) منتشر شده است.

انتهای پیام/۱۴۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار