آیت‌الله علم‌الهدی:

انقلابی جدید در عربستان در حال شکل گیری است

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز انقلابی در عربستان در حال شکل‌گیری است که باید در این راه خون‌های زیادی داده شود و خون آیت‌الله نمر زمینه شکل‌گیری این انقلاب را سرعت داده و در حقیقت حیاتی دوباره می‌بخشد.
کد خبر: ۴۶۳۵۹
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۹ - 12May 2015

انقلابی جدید در عربستان در حال شکل گیری است

به گزارش گروه اخبار داخلی " دفاع پرس "، آیتالله سیداحمد علمالهدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در ارتباط با صدور حکم اعدام آیتالله شیخ نمر اظهار کرد: هماکنون به خوبی مشاهده میکنیم که عربستان در منطقه در مسیر افراط حرکت میکند به طوری که قبح گناه در نظر آنها شکسته شده و اعدام یک عالم دینی را صادر میکنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه با صدور حکم اعدام آیتالله نمر احساسات مسلمانان جهان نسبت به عربستان تحریک شده است، گفت: رفتار خودکامه حاکمان سعودی سبب شده تا مردم عربستان نیز دست به قیام بزنند.

آیتالله علمالهدی با بیان اینکه پیوند جداناپذیری از واقعه عاشورا تاکنون بین مسلمانان و خون دادن وجود دارد، تصریح کرد: امروز انقلابی در عربستان در حال شکلگیری است که باید در این راه خونهای زیادی داده شود و خون آیتالله نمر زمینه شکلگیری این انقلاب را سرعت میبخشد.

امام جمعه مشهد یادآور شد: خون بر شمشیر غلبه دارد و ما در راه رسیدن به هدف خونهای زیادی دادهایم و در حقیقت شیعه به شهادت نگاهی آسمانی دارد و از اینکه بخواهد جان خود را در این راه از دست بدهد واهمه ندارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار