در پی اعطای «نشان شفا» از سوی فرماندهی معظم کل قوا؛

حجت‌الاسلام «محمدحسنی» خطاب به مسئولان بهداشت و درمان ارتش پیام تبریکی صادر کرد

حجت‌الاسلام «محمدحسنی» دریافت «نشان شفا» اعطایی فرماندهی معظم کل قوا را به مسئولان بهداشت و درمان ارتش و نیروهای تابعه تبریک گفت.
کد خبر: ۴۶۳۶۷۲
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۲ - 24June 2021

حجت‌الاسلام «محمدحسنی» خطاب به مسئولان بهداشت و درمان ارتش پیام تبریکی صادر کردبه گزارش گروه دفاعی و امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام عباس محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش دریافت «نشان شفا» اعطایی فرماندهی معظم کل قوا را به مسئولان بهداشت و درمان ارتش و نیرو‌های تابعه تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی ارتش، متن پیام بدین شرح است.

«بسم الله الرحمن الرحیم

اعطای «نشان شفا» از سوی فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) به مسئولان محترم بهداشت و درمان در ارتش و نیرو‌های زمینی، پدافند هوایی، هوایی و دریایی که بیانگر خدمت صادقانه و مجاهدت خاموش این عزیزان در عرصه پیشگیری و مقابله با بحران ناشی از بیماری کرونا است را صمیمانه تبریک عرض می‌کنم.

امید است حرکت انقلابی، مؤمنانه و جهادی این عزیزان و همکاران ارجمند، بی‌ریا و سخت کوش ایشان در مراکز درمانی و بیمارستانی ارتش جمهوری اسلامی ایران با فرماندهی و هدایت بردار گرانقدرم امیر سرلشکر موسوی فرمانده محترم کل ارتش، مدیریت امیر دریادار سیاری فرمانده محترم قرارگاه پدافند زیستی و میدان داری فرماندهان محترم نیرو‌ها بویژه امیر سرتیپ حیدری فرمانده محترم میدانی مقابله با کرونا در ارتش، همچنان موجب افتخار برای ارتش سرافراز و رضایتمندی بیش از پیش فرماندهی معظم کل قوا باشد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام حوزه سلامت ارتش جمهوری اسلامی ایران از مجاهدت و تلاش مومنانه و ایثارگرانه تمامی پزشکان، پرستاران و کادر درمانی ارتش در خدمت رسانی به کارکنان خدوم، خانواده‌های محترم و عموم مردم عزیز کشورمان صمیمانه تشکر می‌کنم.

توفیق روزافزونتان را از درگاه احدیت تحت توجهات حضرت، ولی عصر (عج) خواستارم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران

عباس محمد حسنی»

انتهای پیام/ ۱۶۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار