فرمانده سپاه امام رضا (ع):

پایبندی به اهداف انقلاب اسلامی شرط مقبولیت احزاب سیاسی است

فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: برای مردم احزاب تا زمانی ارزش دارند که مبتنی بر نگاه بلند و اهداف اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی حرکت کنند، اما اگر تعصبات حزبی غلیظ شود مردم آن‌ها را پشت سر می‌گذارند.
کد خبر: ۴۶۳۶۹۷
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۰ - 24June 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ پاسدار «یعقوبعلی نظری» فرمانده سپاه امام رضا(ع) در جشن رضوان قلم که با حضور اصحاب رسانه امروز (پنجشنبه) در تالار مشهد برگزار شد اظهار داشت: نظام اسلامی به برکت انقلاب و خون شهدا مستقر شده و از برکات آن استفاده می‌کنیم و آنچه در این نظام وجود دارد مردم و اسلام است که ۲ رکن اساسی هستند.

وی افزود: نمی‌توانیم ادعای مردمداری کنیم، ولی بخواهیم بخش مربوط به اسلام را نادیده بگیریم ضمن آن که هر کجا بر اساس قوانین دینی و اعتقادی عمل نکردیم مردم آسیب دیدند.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) گفت: مهم است که نقش مردم را با واژه پر معنای مردم‌سالاری دینی تضمین شده ببینیم و بدانیم که نگاه به موضوعات از منظر فردی و جناحی آفت است و باید با کار رسانه‌ای و برجسته‌سازی، نقش مردم و رسیدگی درست به موضوعات را از دریچه مسائل اعتقادی و اسلامی در دستور کار قرار دهیم.

سردار نظری تصریح کرد: برای مردم احزاب تا زمانی ارزش دارند که مبتنی بر نگاه بلند و اهداف اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی حرکت کنند، اما اگر تعصبات حزبی غلیظ شود مردم آن‌ها را پشت سر می‌گذارند.

این فرمانده ارشد سپاه پاسداران با بیان اینکه بسیجیان استان برای حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات برای حدود یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر دعوتنامه انفرادی برای تک‌تک افراد توزیع شد، گفت: بیشتر دعوتنامه‌ها توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج خواهران ارسال شد همچنین تلفن، پیامک و دعوت چهره به چهره از دیگر اقدامات انجام گرفته برای حضور حداکثری در انتخابات بود که در راستای سیاست اصلی یعنی دعوت فرد به فرد برای مشارکت صورت گرفت.

وی با بیان این که سابقه مردم ایران اعتقادی است گفت: مردم با حضور فعال در همه بزنگاه‌ها، ضمن از خودگذشتگی، نگاه بلند و دقیق راهبردی به همه عرصه‌ها دارند و هر جا و در هر عرصه که خارج از نگاه مبنایی و اعتقادی به مردم نگاه کنیم اشتباه کرده‌ایم.

انتخابات ۱۴۰۰ جنگ احزاب دیگری بود

مدیرکل صداوسیما خراسان رضوی در این نشست گفت: سیاست اصحاب رسانه تنها بیان مشکلات مردم نیست، بلکه بررسی و آسیب‌شناسی مشکلات جزیی از سیاست رسانه‌ای است.

محسن نصرپور افزود: ناامیدی و عدم نشاط در بطن جامعه منجر به بی‌تحرکی می‌شود و اصحاب رسانه این احساس را دارند که باید به جامعه پویا توجه شود تا با انعکاس دستاورد‌های انقلاب اسلامی با امیدآفرینی توطئه‌های دشمن را خنثی کنند.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ گفت: برگزاری انتخابات در شرایط کنونی همچون جنگ احزاب در صدر اسلام بود جنگی تمام عیار، اما نابرابر چراکه معاندان و دشمنان اسلام با تمام تلاش به دنبال تخریب کشور و انقلاب بودند.

مدیرکل صداوسیما استان خراسان رضوی افزود: راه‌اندازی تریبون آزاد، تبلیغات انتخاباتی گسترده در سطح استان، افتتاح خیابان هنر، پوشش فضای انتخاباتی در کل استان خراسان رضوی، پوشش مناسب فعالیت‌های متوسط استان و برگزاری مناظره‌ها از اقدامات رسانه‌های در برهه حساس انتخابات بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها