مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی:

در انتخابات اجازه هیچگونه ناامنی به دشمنان داده نشد

مشاور وزیر اطلاعات گفت: با تدابیر انجام شده در ماه‌های قبل، اجازه هیچگونه ناامنی به دشمنان در حین برگزاری انتخابات داده نشد.
کد خبر: ۴۶۳۷۰۰
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۱ - 24June 2021

در انتخابات اجازه هیچگونه ناامنی به دشمنان داده نشدبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی امروز (پنجشنبه) در جمع احزاب و فعالان سیاسی استان با بیان اینکه حضور پرشور مردم ایران در انتخابات بالاتر از نرخ معمول مشارکت در کشور‌های دیگر است اظهار داشت: در هیچ مقطعی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی هیچگاه انتخابات در جمهوری اسلامی به این میزان هدف تخریب دشمن واقع نشد، اما در انتخابات ۲۸ خرداد، مردم با شکوه و پرشور به پای صندوق‌های رای آمده‌اند و این را باید قدر بدانیم.

وی با بیان این که انتخابات در تمام استان خراسان رضوی مثل سایر نقاط کشور بسیار موفقیت‌آمیز و بدون هرگونه مشکل خاصی برگزار شد، گفت: در خراسان رضوی ۵۴ درصد مردم مشارکت داشتند که البته به خاطر نواقص ساعات اولیه رأی‌گیری، می‌توانست بیشتر هم باشد، اما همین میزان از مشارکت هم در همه جای دنیا معقول و پذیرفته شده است به‌عنوان نمونه در همین انتخابات اخیر فرانسه که چند روز پیش برگزار شد، تنها ۳۲ درصد مردم در انتخابات شرکت کردند.

مشاور وزیر اطلاعات گفت: با تدابیر انجام شده در ماه‌های قبل، اجازه هیچگونه ناامنی به دشمنان در حین برگزاری انتخابات داده نشد.

این عضو شورای تأمین استان خراسان رضوی ادامه داد: در همه کشور‌های پیشرفته به مردم گفته می‌شود که پای صندوق رأی بیایید تا تغییر حاصل شود، اما در ایران تلاش می‌کنند تا دموکراسی اجرا نشود، چون آن را به نفع خود نمی‌دانند. حجم تبلیغات سوء در این انتخابات به حدی بود که عدم مشارکت عمومی به‌عنوان یک اصل در ذهن مردم جا افتاده بود.

مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی با اشاره به این که مردم از عملکرد‌ها ناراضی هستند نه نظام تأکید کرد: وقتی فردی در انتخابات رئیس جمهور پیروز شد، رئیس جمهور همه مردم است و وقتی مردم رأی می‌دهند، به کلیت نظام رأی داده‌اند.

وی پیروز این انتخابات را مردم دانست و گفت: هیچ‌گاه به تعداد تمام سلیقه‌ها در جامعه کاندیدا وجود نخواهد داشت آمریکا که مهد تمدن خودش را معرفی می‌کند به تعداد سلیقه‌ها کاندیدا هیچ‌گاه نداشته است.

مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی تأکید کرد: همه مسئولان باید برای خدمت به مردم و حل مشکلات آنها تلاش کنند تا هم کشور را بسازند و هم برای حضور بیشتر مردم در انتخابات‌های بعدی زمینه‌سازی کنند.

در این نشست، چند تن از فعالان سیاسی، گلایه‌ها و دغدغه‌های خود درباره نقش احزاب و وضعیت مشارکت مردم در انتخابات را تشریح کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار