نصب تابلوی زندگینامه شهید «گل محمدی» در مقبره‌الشهدای حرم حضرت معصومه (س)

تابلوی زندگینامه سردار شهید تفحص «علیرضا گل محمدی» امروز با حضور خانواده شهید در مقبره‌الشهدای حرم حضرت معصومه (س) نصب شد.
کد خبر: ۴۶۳۷۰۷
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۱ - 24June 2021

نصب تابلوی زندگینامه شهید «گل محمدی» در مقبره الشهدای حرم حضرت معصومه (س)به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، تابلوی زندگینامه و شرح شهادت سردار «علیرضا گل محمدی» طی آیینی با حضور خانواده معظم شهید در جوار مزارش در مقبره الشهدای حرم مطهر حضرت معصومه (س) نصب شد.

در این آیین، حجت الاسلام «علی لقمانپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم با اشاره به اینکه تابلوی مورد نظر، به همت کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح آماده شده، اظهار کرد: سردار شهید «گل محمدی» مدت زیادی از عمر خود را در شرایط سخت و در میان صحرا‌ها گذراند و توانست پیکر‌های مطهر تعداد زیادی از شهدای عزیز مفقودالاثر را تفحص و دل خانواده هایشان را شاد نماید.

وی افزود: نصب این تابلو در جوار مزار شهید موجب آشنایی زائران و مجاوران حرم کریمه اهل بیت (س) با فعالیت‌های خستگی ناپذیر و حماسی شهید و انس بیشتر با آرمان‌های شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت می‌شود.

حجت الاسلام «ثباتی مقدم» مسئول محافل و مراسم حرم حضرت معصومه (س) نیز با پاسداشت مقام شهید گل محمدی، عنوان کرد: خانواده‌های بزرگوار شهدا با ایثار و صبر انقلابی خود مروج فرهنگ جهاد و مقاومت و شهادت هستند و بویژه همسران شهدا در این زمینه نقش موثرتری دارند.

سردار شهید «علیرضا گل محمدی» روز پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ به همراه یار همرزمش شهید «محمود حاجی قاسمی» در جریان عملیات تفحص پیکر‌های شهدا در زرباطیه عراق، در اثر برخورد با مین به شهادت رسیدند؛ پیکر مطهر شهید گل محمدی پس از تشییع باشکوه در قم، در مقبره الشهدای حرم مطهر و در جوار مزار شهید «شهروز مظفری‌نیا» عضو تیم حفاظت سردار شهید قاسم سلیمانی به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار