حضور حداکثری، اقتدار ملی/

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌ غربی: حضور مردم در انتخابات ذخیره آخرت آنان خواهد بود

حجت‌الاسلام قریشی گفت: مردم در انتخابات به ندای رهبر انقلاب اسلامی لبیک گفتند و این موضوع ذخیره آخرت آنان خواهد بود.
کد خبر: ۴۶۳۷۳۶
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۷ - 25June 2021

حضور مردم در انتخابات ذخیره آخرت آنان خواهد بود

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، حجت‌الاسلام «سیدمهدی قریشی» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان، از حضور مردم در پای صندوق‌های رای قدردانی کرد و اظهار داشت: مردم در انتخابات به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی لبیک گفتند و این موضوع ذخیره آخرت آنان خواهد بود.

وی افزود: بصیرت مردم در این انتخابات باعث ناامیدی دشمنان شد و همه نقشه‌های آنان را نقش بر آب کرد.

امام جمعه ارومیه در ادامه با گرامیداشت هفته قوه قضاییه عنوان کرد: لازم است از مجاهدت عوامل قوه قضاییه در مبارزه با فساد قدردانی‌کنیم؛ زیرا موضوع قضاوت امری بسیار خطیر است که موجب اعتلای ایران اسلامی می‌شود.

حجت‌الاسلام قریشی با بیان اینکه لازمه ایجاد تحول در قوه قضایی نیروی انسانی است، بیان کرد: حجت الاسلام رئیسی انصافاً با اقدامات مؤثر خود توانست قوه قضاییه را به خوبی متحول کند.

وی همچنین با قدردانی از مدیرکل جدید دادگستری آذربایجان غربی گفت: تلاش‌های ایشان طی یک ماه گذشته ستودنی است و امیدواریم اقدامات مثبت ایشان در مبارزه با فساد و اوباش استمرار داشته باشد.

امام جمعه ارومیه گفت: مسئله قضا و قضاوت به دلیل اینکه با جان و مال و ناموس مردم در ارتباط است، یک مسئله با اهمیت است؛ بنابراین باید برای رواج عدالت و مبارزه با فساد، سبک امیرالمؤمنین (ع) در قوه قضاییه ساری و جاری باشد.

حجت‌الاسلام قریشی همچنین با اشاره به حادثه واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران تصریح کرد: حادثه‌ای که برای خبرنگاران اتفاق افتاد، حادثه‌ای تلخ بود و نباید شاهد تکرار چنین اتفاقاتی در جامعه برای هیچ‌یک از شهروندان باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌ غربی خاطرنشان کرد: در پی این اتفاق، مسئولان استانی و کشوری پیام تسلیت فرستادند که این خود یک امر پسندیده است، ولی نباید تبعیضی بین خبرنگاران با سایر شهروندان به وجود آید و در حوادث این‌چنینی باید با عدالت برخورد شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار