سرلشکر سلامی:

برای حفظ استقلال ایران درگیر یک جنگ بزرگ جهانی هستیم/ پهپاد‌هایی با برد ۷ هزار کیلومتر داریم

فرمانده کل سپاه گفت: ما در عرصه نبرد برای استقلال و در یک جنگ بزرگ جهانی که محور آن اعتبار و استقلال ما است، قرار داریم.
کد خبر: ۴۶۳۹۹۴
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۳ - 27June 2021

برای حفظ استقلال ایران درگیر یک جنگ بزرگ جهانی هستیمبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز (یکشنبه) در آیین افتتاحیه مرکز کارآزمایی بالینی دانشگاه علوم‌پزشکی بقیةالله (عج) که در این دانشگاه برگزار شد، اظهار داشت: پیمودن قله‌ها کار سختی است؛ گذر از صخره‌های سخت کار مشکلی است، اما هیچ کشور و‌ ملتی بدون طی کردن مسیر‌های سخت صعود با قله پیشرفت و‌ منزلت دست نمی‌یابد. تا ملتی آرزو‌های بزرگ را در آغوش نگیرد و آن را به‌ مابه‌ازای بیرونی تبدیل نکند، بزرگ نمی‌شود.

وی افزود: ما در عرصه نبرد برای استقلال و در یک جنگ بزرگ جهانی که محور آن اعتبار و استقلال ما است، قرار داریم؛ جهان قدرتمند تصمیم گرفته است که مانع استقلال ما شود و‌ ما هم تصمیم گرفتیم‌ که این نعمت مقدس را همانند لباسی زرین بر قامت ملت ایران بپوشانیم.

فرمانده کل سپاه ادامه داد: زمانی که کرونا گسترش یافت، قدرت‌های بزرگ جهان سارق ماسک شدند؛ آن‌ها تصورشان این بود که ایران در برابر این‌ بیماری‌ کرنش می‌کند و می‌افتد، اما اسلام و ولایت درخشید، ملت بسیج شدند، همه یک‌دل شدیم‌، به هم متصل شدیم‌ و به یکدیگر کمک‌ کردیم.

سرلشکر سلامی اضافه کرد: پزشکان و پرستاران ما درد و بلای مردم را به جان خریدند و این رمز بزرگ پیروزی ما در یک سال و نیم‌ گذشته بود؛ لذا بنده دستان تمام کادر درمان کشور را می‌بوسم؛ این عزیزان مردانه ایستادند و در برابر کاستی‌ها کوتاه نیامدند.

وی گفت: احیای یک انسان احیای تمام بشریت است و این کلام خداوند است؛ اما ما حقیقتاً تصمیم گرفتیم‌ از این‌ به بعد در جهان در هر پدیده‌ای جزو برترین‌ها باشیم؛ در عرصه علمی، در عرصه هوافضا که ماهواره پرتاب می‌کنیم، در نانو که پیشگام هستیم و در عرصه نظامی هم پهپاد‌هایی داریم که هفت هزار کیلومتر پرواز می‌کنند و بازمی‌گردند؛ این یعنی ما در عرصه‌های مختلف پیشگام هستیم.

فرمانده کل سپاه اظهار داشت: امروز که واکسن برای این بیماری مرموز در کشور ساخته می‌شود، افتخاری بزرگ محسوب می‌شود.

این مقام عالی‌رتبه نظامی افزود: ما پیروزی‌های بزرگی را تجربه کرده‌ایم؛ لذا به جهانیان می‌گوییم که هستیم و خواهیم بود؛ ما به‌واسطه اسلام موفق شدیم و با آن زندگی می‌کنیم و می‌توانیم با حرکت‌های بزرگ علمی‌ و فنی دیوار‌های محاصره را بشکنیم.

سرلشکر سلامی خاطرنشان کرد: این واکسن‌های کرونا را پس از تولید و استفاده برای مردم کشورمان در اختیار سایر کشورهای مستضعف قرار می‌دهیم و ملت اطمینان داشته باشند که آن‌ها بیرق‌های موفقیت را بیش از‌ پیش‌ برافراشته خواهند دید.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار