بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران-42

ارائه «مسیح در شب قدر» با ویرایشی جدید از سوی انتشارات صهبا

مسئول انتشارات صهبا گفت: "مسیح در شب قدر" روایتی از حضور مقام معظم رهبری در منازل خانواده‌‎های شهداست که با ویرایشی متفاوت به همراه افزوده شدن یک ضمیمه به کتاب منتشر و عرضه شده است.
کد خبر: ۴۶۴۷۹
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۷ - 15May 2015

ارائه «مسیح در شب قدر» با ویرایشی جدید از سوی انتشارات صهبا

حسین ادیبزاده، مسئول انتشارات صهبا در گفتوگو با خبرنگار فرهنگ وهنر دفاع پرس، با بیان اینکه انسان 250 ساله، مسیح در شب قدر و طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن در چند روز گذشته از سوی این نشر مورد استقبال مخاطبان قرار داشته است.

وی با اشاره به استقبال مخاطبان از کتاب خانواده گفت: مخاطبان به خودی خود از این کتاب استقبال داشتند و من فکر نمی کنم که انتخاب این کتاب در مسابقه کتابخوانی کتاب و زندگی تاثیر چندانی در فروش ان داشته باشد. چون مخاطب به خوبی کتاب را با شناخت و آگاهی کامل ان را خریداری می کند.

ادیب زاده با اشاره به تازه های نشر صهبا گفت: "استغفار و توبه" و  کتاب "مسیح در شب قدر" در نمایشگاه سال گذشته وجود نداشتند، همچنین "مسیح در شب قدر" که نیمه دوم سال گذشته به چاپ رسیده بود، در این نمایشگاه با ویرایش جدید ارائه شده است.

مسئول انتشارات صهبا ادامه داد: این کتاب روایتی از حضور مقام معظم رهبری در منازل خانوادههای شهداست که با ویرایشی متفاوت به همراه افزوده شدن یک ضمیمه به کتاب منتشر و عرضه شده است.

وی تصریح کرد: آنچه به این کتاب افزوده شده، شامل دیدارهای مقام معظم رهبری با خانواده دو شهید ارمنی است که در سال 93 انجام شده، در حالی که چاپ نخست این کتاب روایت حضور حضرت آیتالله العظمی خامنهای در منازل شهدای ارمنی و آشوری از سال 1363 تا 1389 را در برمیگرفت.

همچنین وی  یادآور شد: علاوه بر اضافه شدن روایت این دو دیدار، مواردی دیگر اضافه و نکات اصلاحی که خانوادههای شهدا و مخاطبان تذکر داده بودند، اصلاح شده است.

نشر صهبا راهرو 6، غرفه 9 قرار دارد.

خاطر نشان می سازد، بیست و هشتمین نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران از 16 تا 26 اردیبهشت ماه 1394 در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) برگزار میشود.

انتهای پیام/م.م

نظر شما
پربیننده ها