در سفر مدیر عامل بنیاد احسان به استان کرمان تصویب شد؛

حمایت از گروه‌های جهادی برای آبرسانی در ۲۰ نقطه بحرانی حاشیه‌ای شهر کرمان

مدیر عامل بنیاد احسان در سفر به استان کرمان با بازدید از چهار منطقه حاشیه‌ای شهر کرمان در جریان مسائل و مشکلات شبکه آبرسانی و تامین آب شرب ساکنین مناطق کم‌برخوردار قرار گرفت.
کد خبر: ۴۶۴۸۱۷
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۶ - 01July 2021

حمایت از گروه‌های جهادی برای آبرسانی در ۲۰ نقطه بحرانی حاشیه‌ای شهر کرمانبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سعید سلیمانی مدیر عامل بنیاد احسان در سفر به استان کرمان با بازدید از چهار منطقه حاشیه‌ای شهر کرمان در جریان مسائل و مشکلات شبکه آبرسانی و تامین آب شرب ساکنین مناطق کم‌برخوردار قرار گرفت و در نشست گروه‌های نوآور و جهادی فعال در مسئله آبرسانی با شنیدن ایده‌های اجرایی این زمینه اظهار داشت: مسئله آب یکی از بحران‌ها آینده می‌تواند باشد اگر به آن اهمیت داده نشود. برای حل این مسئله پروژه‌های تحقیقاتی لازم توسط بنیاد احسان پشتیبانی و اجرایی خواهد شد. برای راه حل کوتاه‌مدت بنیاد منبع‌ها آب و زیرساخت‌های ثابت توزیع محلی آب را در ۲۰ نقطه در محلات حاشیه‌ای شهر کرمان ایجاد خواهد کرد.

مدیر عامل بنیاد احسان با اشاره به اهمیت گروه‌های مردمی افزود: همانگونه که در تعالیم دینی ما مردم از اهمیت ویژه برخوردارند برای حل کردن مشکلات مردم هم از خود این منبع باید بهره بگیریم و بهترین راه سپردن کار به گروه‌های مردمی و جهادی است. این اتفاق در مسئله آبرسانی در استان کرمان در حال رخ دادن است.

در همین زمینه سلیمانی اضافه کرد: تا کنون در بنیاد احسان با ۲۷ هزار گروه مردمی ارتباط گرفته ایم و این ارتباط مستمر شده است و ادامه پیدا خواهد کرد.

وی افزود: ورود گروه‌های مردمی و ایجاد جریان‌های اجتماعی و گفتمان مواسات و کمک‌های مردمی توسط جوان‌ها مومن در سال‌های اخیر باعث دستاورد‌های بسیار خوبی شده است و باید این جریان را با سرعت بیشتری ادامه بدهیم و در مباحث عمیق‌تر فعال نگه داریم.

در حاشیه این سفر تجهیز ۵ خانه ورزش توسط تجهیزات ورزشی طرح لیگ احسان در مناطق کم‌برخوردار شهر کرمان تصویب شد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار