دادستان کل کشور مطرح کرد؛

لزوم ایجاد تحول در دستگاه قضا/ تلاش برای گسترش عدالت در سراسر کشور

حجت‌الاسلام منتظری گفت: موضوع تحول امروز به صورت عینی در دستگاه قضا نمایان است و همه همکاران من در سراسر کشور برای تحقق عدالت محور، عدالت بستر و عدالت گستر تلاش کردند.
کد خبر: ۴۶۵۳۵۶
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۸ - 05July 2021

ایجاد تحول در دستگاه قضا/ تلاش برای گسترش عدالت در سراسر کشوربه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور در مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید دستگاه قضا که صبح امروز و با حضور مقامات لشکری و کشوری برگزار شد، با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی برای دومین بار مدیریت عالی دستگاه قضا را از درون قوه قضائیه انتخاب کردند، اظهار داشت: حجت‌الاسلام اژه‌ای دارای تجربیات گرانقدر در حوزه قضایی هستند.

وی با بیان این‌که حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی با برنامه‌های کوتاه، میان و بلندمدت در حوزه تحول بنا نهادند، گفت: تحول امروز به‌صورت عینی در دستگاه قضا نمایان است و همه همکاران من در سراسر کشور برای تحقق عدالت محور، عدالت بستر و عدالت‌گستر تلاش کردند.

دادستان کل کشور افزود: حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای با آسیب‌ها، اشکالات و مشکلات دستگاه قضا آشنا هستند و از رئیس جمهور منتخب می‌خواهیم در دولت جهادی و انقلابی خود در رفع مشکلات دستگاه قضا کمک کنند و با تعامل، همکاری و مساعدت سه قوه زندگی را برای مردم شیرین‌تر کنند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار