مسئول نشر آثار مشارکت روحانیت در دفاع مقدس یزد خبر داد؛

ثبت خاطرات روحانی رزمنده حجت‌الاسلام «خواجه‌حسینی»

حجت‌الاسلام «خسروی‌راد» از ثبت خاطرات حجت‌الاسلام «خواجه‌حسینی» رزمنده و جانباز ۵۰ درصد دفاع مقدس، توسط اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد خبر داد.
کد خبر: ۴۶۶۰۷۰
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۸ - 10July 2021

حجت‌الاسلام «محمدهادی خسروی‌راد» مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان یزد، در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس، اظهار داشت: اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد در جهت انجام مأمویت‌های ابلاغی و ثبت خاطرات روحانیون رزمنده و ایثارگر در دوران دفاع مقدس، خاطرات حجت‌الاسلام «حسینعلی خواجه‌حسینی» رزمنده و جانباز ۵۰ درصد دفاع مقدس را ثبت و ضبط کرده است.

وی افزود: حجت‌الاسلام «خواجه‌حسینی» در عملیاتی واقع در کردستان از ناحیه پا قطع عضو شده و بعد از جانبازی نیز در کنار رزمندگان به خلق حماسه پرداخته‌ است. وی همچنین در مأموریت‌های مختلف تبلیغی، در نقاط مختلف جبهه‌ها حضوری فعال داشته است.

خسروی‌راد با اشاره به اینکه حجت‌الاسلام «خواجه‌حسینی» برادر سردار شهید «جعفر خواجه‌حسینی» است، ادامه داد: مصاحبه با با این روحانی رزمنده و جانباز توسط «محمدمهدی روح‌پرور» محقق دفاع مقدس، در سه جلسه و بیش از شش ساعت صورت گرفته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار