مسئول نشر آثار مشارکت روحانیت در دفاع مقدس یزد خبر داد؛

ارائه درس آشنایی با دفاع مقدس در حوزه‌های علمیه استان یزد

حجت‌الاسلام «خسروی‌راد» از استقبال مدیر حوزه علمیه استان یزد برای ارائه درس آشنایی با دفاع مقدس در حوزه‌های علمیه استان خبر داد.
کد خبر: ۴۶۶۷۹۷
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۰ - ۰۵:۴۰ - 15July 2021

ارائه درس آشنایی با دفاع مقدس در حوزه‌های علمیه استان یزدحجت‌الاسلام «محمدهادی خسروی‌راد» مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان یزد، در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس، یکی از نیاز‌های مسلم در نشر ارزش‌های دفاع مقدس را تدریس و تعلیم آن در مراکز علمی دانست و با تأکید بر ضرورت آشنایی طلاب علوم دینی با مبانی دفاع مقدس، اظهار داشت: در جهت ارائه درس آشنایی با دفاع مقدس در حوزه‌های علمیه یزد، جلسه‌ای با حجت‌الاسلام «محمد شمس» مدیریت حوزه علمیه استان یزد برگزار شد.

خسروی‌راد با اشاره به استقبال مدیر حوزه علمیه استان یزد از ارائه درس آشنایی با دفاع مقدس در حوزه‌های علمیه استان، گفت: حجت‌الاسلام «شمس» اعلام آمادگی کرد تا درس آشنایی با دفاع مقدس به‌عنوان درس اقتضایی در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ در برنامه حوزه‌های علمیه استان قرار گیرد.

وی تصریج کرد: تأمین استاد و معرفی کتاب درسی کامل و پرمحتوا برای ارائه درس آشنایی با مبانی دفاع مقدس در حوزه‌های علمیه استان یزد، از جمله مواردی بود که در این جلسه مورد بحث فرار گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار