رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

حفظ یاد و راه شهدا از مهمترین عوامل زنده بودن انقلاب است

حجت‌الاسلام محمدحسنی در نشست هماهنگی مجمع یادگاران شهدای ارتش که با حضور فرزندان شهدای آجا در سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد، گفت: حفظ یاد و راه شهدا از مهمترین عوامل زنده بودن انقلاب است و از بهترین شیوه‌های تکریم سرکشی و حضور در منزل خانواده‌های محترم شهداست.
کد خبر: ۴۶۷۴۷۴
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۲ - 18July 2021

حفظ یاد و راه شهدا از مهمترین عوامل زنده بودن انقلاب استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، همزمان با سالروز شهادت پنجمین اختر آسمان امامت و ولایت حضرت امام محمد باقر (ع) نشست هماهنگی مجمع یادگاران شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور فرزندان شهدای ارتش در سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

در این نشست که با حضور جمعی از فرزندان شهدای ارتش برگزار شد حجت‌الاسلام و المسلمین عباس محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: مجمع یادگاران شهدای ارتش در حوزه‌های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تکریم خانواده‌های شهدا و توانمندی یادگاران شهدا فعالیت می‌کند.

وی در ادامه گفت: مسیری که این مجمع به منظور زنده نگه داشتن یاد شهدا در پیش گرفته است در حقیقت از جنس کار بازماندگان شهدای کربلاست و همان گونه که امام باقر، امام سجاد و حضرت حضرت زینب سلام الله علیهم عاشورا را زنده نگه داشتند شما یادگاران شهدا نیز با این کار امام سجاد و امام باقر و حضرت زینب گونه به زنده نگه داشتن فرهنگ شهادت کمک می‌کنید و همین زنده نگه داشتن یاد شهدا است که انقلاب را زنده نگه داشته است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: از بهترین شیوه‌های تکریم و احترام به خانواده شهدا سرکشی و حضور در منزل خانواده‌های محترم شهداست که از فرزندان شهدائی که به این امر مقدس می‌پردازند صمیمانه سپاسگزاریم.

همچنین فرزندان شاهد ضمن تشکر از حمایت‌های معنوی حجت الاسلام و المسلمین محمد حسنی توفیق تحقق و اعتلای اهداف متعالی نظام و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه را از خداوند متعال خواستار شدند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها