معرفی کتاب؛

«عشق زخمی»

کتاب «عشق زخمی» روایت‌گر داستانی کوتاه در حوزه دفاع مقدس، به قلم «شهربانو پاکنژاد» به رشته تحریر درآمده است.
کد خبر: ۴۶۷۵۷۹
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۰ - ۰۴:۴۰ - 21July 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، «عشق زخمی» داستانی کوتاه در حوزه دفاع مقدس است که سال ۱۳۹۹ با حمایت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد به چاپ رسید.

این کتاب در ۳۲ صفحه به قلم «شهربانو پاکنژاد» از نویسندگان حوزه ادبیات پایداری به رشته تحریر درآمده و در شمارگان ۳۰۰ جلد توسط انتشارات «فرهنگ مانا» به بازار نشر عرضه شده است.

در مقدمه این کتاب آمده است:

در گوشه‌گوشه سرزمین‌مان افرادی زندگی می‌کنند که لذت‌های معنوی را بر خوشی‌های دنیوی ترجیح دادند. داستان «عشق زخمی» که به زندگی همسر یک جانباز قطع نخاعی و سختی‌ها و آسانی‌ها، دغدغه‌ها، خوشی‌ها و غم‌های او می‌پردازد، حکایت از دلدادگی زنی است که تمام جوانی‌اش را برای خدمت به همسری صرف کرده است که دیگر از لحاظ جسمی توانایی انجام کاری را ندارد. از این دست زنان فداکار که با عشق پای آرمان‌هایشان ایستاده‌اند، کم نیستند؛ اما گاهی به دلایل مختلف، نادیده گرفته شده‌اند.

در این داستان که کاملا تخیلی بوده و شخصیت‌ها نیز تصادفی هستند، سعی شده است به گوشه‌ای از این رشادت‌های آن‌ها که کار ساده‌ای هم نیست، اشاره شود. هرچند به رشته تحریر درآوردن زحمات این شیرزنان خیلی آسان نیست؛ اما امیدوارم بتواند قطره‌ای از دریای عشق این عاشقان واقعی را بیان کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار