مدیرکل کمیته امداد استان تهران تشریح کرد؛

جزئیات دریافت نذورات عید قربان توسط کمیته امداد

پرپنچی با دعوت مردم به تأمین گوشت قربانی برای نیازمندان، جزئیات جمع آوری نذورات و گوشت قربانی مردم استان در قالب طرح نذر قربانی به مناسبت عید سعید قربان را اعلام کرد.
کد خبر: ۴۶۷۶۳۸
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۸ - 19July 2021

جزئیات دریافت نذورات عید قربان توسط کمیته امدادبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سید ابوالفضل پرپنچی مدیرکل کمیته امداد استان تهران با اشاره به اجرای آیین «نذر قربانی» در آستانه عید سعید قربان همزمان با سراسر کشور، اظهار داشت: دفاتر کمیته امداد در سراسر استان آماده دریافت نذورات و گوشت قربانی خیران در روز عید قربان برای توزیع میان نیازمندان هستند.

وی با بیان اینکه این طرح در روزهای ۲۹ و ۳۰ تیرماه به صورت همزمان با سراسر کشور اجرا می‌شود، افزود: در این جهت با همکاری مراکز نیکوکاری نسبت به جذب و جمع آوری نذورات مردم و خیّران هم استانی به صورت نقدی و غیرنقدی (به ویژه گوشت قربانی) در سطح استان تهران اقدام خواهد شد.

پرپنچی با اعلام روش های غیرحضوری پرداخت نذورات قربانی،گفت: کد دستوری # ۱*۰۲۱ * ۸۸۷۷ *، تلفن گویای ۷۳۵۵ و درج عدد ۱۴به صورت تفکیکی برای پرداخت نذورات قربانی پیش بینی شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران شماره کارت کمیته امداد استان تهران برای پرداخت نذورات قربانی را ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۲۰۰۸ اعلام کرد.

وی به پایگاه های اصلی خرید و ذبح دام با همکاری سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری استان تهران اشاره کرد و گفت: سه پایگاه اصلی در ادارات مناطق چهار و هشت، ۱۵ و ۱۸تهران برپا می شود.

پرپنچی، افزود: ادارات کمیته امداد استان تهران،چهارشنبه ۳۰ تیر ماه از ابتدای صبح عید سعید قربان آماده دریافت و توزیع نذورات قربانی میان جامعه هدف تحت حمایت هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه امسال نیز همچون سالهای گذشته با هدف کمک به معیشت خانواده های تحت حمایت، تامین حداقل یک کیلو گوشت نذری با اولویت سالمندان، بیماران صعب العلاج و ایتام تحت حمایت در دستور کار است.

وی برقراری ارتباط با محل‌های ذبح دام، رعایت پروتکل‌های بهداشتی (فروش دام، ذبح و بسته‌بندی گوشت)، پیش‌بینی سردخانه و خودرو یخچال دار برای نگهداری و حمل گوشت‌های قربانی، نشر فراخوان عمومی و صدور دعوت‌نامه‌های اختصاصی برای نیکوکاران جهت حضور در قربانگاه و ادای نذر قربانی را از دیگر برنامه های این اداره کل در روز عید قربان عنوان کرد.

پرپنچی یادآور شد: سال گذشته با همت مردم نیکوکار استان بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان به صورت نقدی و یا اهدای گوشت قربانی نیازمندان توزیع شده است و امید است این کمک ها در سال جاری نیز افزایش یابد.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران خاطرنشان کرد: شهروندان تهرانی برای ذبح گوسفند خود می‌توانند در ادارات کمیته امداد استان تهران به آدرس‌های ذیل مراجعه کنند:

۱. اداره کمیته امداد مناطق چهار و هشت تهران واقع در تهران،مابین فلکه اول و چهار راه تیر انداز، خیابان ۱۵۸شرقی، پلاک ۸۵
۲. اداره کمیته امداد منطقه ۱۵تهران در تهران، سه راه افسریه، ابتدای اتوبان بسیج به سمت شمال، نبش کوچه شهید ولی سوری
۳. اداره کمیته امداد منطقه ۱۸ تهران واقع در تهران، میدان معلم، خیابان تختی، پلاک ۱۷

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها