جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران:

امروز وقت کمک کردن به دولت انقلابی و جهادی است

حجت‌الاسلام «طیبی‌فر» با بیان اینکه امروز وقت کمک کردن به دولت انقلابی و جهادی است تا گره‌ای از مشکلات مردم باز کند، گفت: خواسته‌های مردم باید اعتدال پیدا کند و با کمک و روحیه جهادی زمینه برای استقرار و استمرار نظام جمهوری اسلامی و قدرت جهانی ولی‌عصر (عج) محقق شود.
کد خبر: ۴۶۷۶۵۲
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۶ - 19July 2021

امروز حفظ انقلاب و دستاورد‌های انقلاب وظیفه سپاه استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، حجت‌الاسلام «حسین طیبی‌فر» جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امروز (دوشنبه) در مراسم تکریم و معارفه مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه «کربلا» استان مازندران برگزار شد، با بیان اینکه نظام تکوین و تشریع توسط خداوند مهندسی شده است، اظهار داشت: اراده خدا بر این شکل گرفت که در زمین قافله‌ای داشته باشد و قافله‌سالار باید بیش از همه راه را بلد باشد و کار را به مقصد برساند.

وی با بیان اینکه از آدم تا خاتم قافله‌سالار معصوم بوده است، گفت: خداوند ۱۲۴ هزار قافله‌سالار را در زمین جایگاه عصمت داد و امروز نیز مقام معصوم، قافله‌سالار است.

حجت‌الاسلام طیبی‌فر با بیان اینکه مهندسی خدا در نظام تشریع برای اولاد بشر است، گفت: هرکسی از این دایره بیرون رفت، از مهندسی نظام تشریع بیرون رفته است و دچار مشکل می‌شود که این نکته کلیدی و محوری در این امر محسوب می‌شود و هر کجا مردم پشت سر رهبری الهی رفتند، به نتیجه رسیدند.

این مسئول با بیان اینکه انتخابات در شرایطی برگزار شد که دشمان به دنبال لگدمال کردن اصل نظام بودند و بعضی اختلالات را در رأی‌گیری شاهد بودیم، گفت: مردم برای تثبیت نظام با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی حرکت کردند و نیرو‌های حزب‌اللهی با تمام توان اجازه ندادند دشمن به اهداف خود دست پیدا کند.

حجت‌الاسلام طیبی‌فر با بیان اینکه امروز وقت کمک کردن به دولت انقلابی و جهادی است تا گره‌ای از مشکلات مردم باز کند، گفت: خواسته‌های مردم باید اعتدال پیدا کند و با کمک و روحیه جهادی زمینه برای استقرار و استمرار نظام جمهوری اسلامی و قدرت جهانی ولی‌عصر (عج) محقق شود.

این مسئول با بیان اینکه امروز حفظ انقلاب و دستاورد‌های انقلاب وظیفه سپاه است، گفت: سپاه در همه مواقع و در همه شرایط سخت سیل و زلزله و بحران آماده خدمت به نظام است و این نیروی انقلاب است و وظیفه داریم برای تقویت نیروی انقلابی مجموعه قوی داشته باشیم تا از دستاورد‌های انقلاب اسلامی دفاع کنیم.

وی ادامه داد: ما نگهبان پاسداران هستیم و پاسداری از پاسداران وظیفه ما بوده است تا آن‌ها بتوانند به نحو احسن از دستاورد‌های انقلاب اسلامی پاسداری کنند.

در این مراسم، حجت‌الاسلام «جعفر رعایتی» به‌عنوان مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا معرفی شد و از خدمات حجت‌الاسلام «غلامحسن تسخیری» تکریم به‌عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها