در راستای برگزاری کنگره 3 هزار و 535 شهید زنجان؛

مسکن‌های محرومان زنجان به نیابت از شهدا افتتاح شد

2 هزار واحد مسکن محرومین در زنجان از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان و‌ با حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی به نیابت از شهدا افتتاح و بهره‌برداری شد.
کد خبر: ۴۶۷۶۷۲
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۴ - 19July 2021

به گزارش دفاع‌پرس از زنجان، امروز با حضور «محمدباقر نوبخت» معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، «فتح‌الله حقیقی» استاندار زنجان، «رضا خواجه‌ای» مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان «حمیدرضا سهرابی» مدیرکل مسکن روستایی بنیاد مسکن، جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، 2 هزار واحد مسکن محرومان استان زنجان در شهر سلطانیه به نیابت از شهید والامقام «مسعود منتجیبی» افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

2 هزار واحد مسکونی محرومین تفاهم‌نامه مشترک بین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، استانداری و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در استان با اعتباری بالغ بر 160 میلیارد تومان و با‌ هدف ایجاد سرپناهی امن و خدمت به محرومین افتتاح شد.

طی امروز یکی از این خانه‌های محرومان به صوت نمادین افتتاح شد که این واحد مسکونی به مساحت 60 متر مربع و به نام شهید والا مقام «مسعود منتجیبی» افتتاح شد.

همچنین با توجه به کنگره 3 هزار و 535 شهید استان زنجان، همه واحدهای مسکونی مقاوم‌سازی شده و محرومان که از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان به بهره‌برداری رسیده به نام 3 هزار و 535 شهید استان نامگذاری شده است.

برای احداث 2 هزار واحد مسکونی محرومان در استان زنجان، 160 میلیارد تومان تسهیلات در نظر گرفته شده بود که از این میزان 60 میلیارد تومان آن بلاعوض بوده است.

برای ساخت هر واحد مسکونی 50 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه با کار مزد 5 درصد و 30 میلیون تومان نیز تسهیلات بلاعوض از سوی بنیاد مسکن استان و همکاری بانک ‌های عامل پرداخت شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها