در بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان آمده است؛

پذیرش قطعنامه ۵۹۸ یک تدبیر بزرگ و پدرانه از سوی بنیانگذار کبیر انقلاب بود

پذیرش قطعنامه ۵۹۸ که یک تدبیر بزرگ و پدرانه از سوی بنیانگذار کبیر انقلاب بود اوضاع بین‌المللی را به نفع ایران تغییر داد و سبب شد بار دیگر ابتکار عمل به دست ایران بیافتد.
کد خبر: ۴۶۷۶۸۱
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۶ - 19July 2021

پذیرش قطعنامه 598 یک تدبیر بزرگ و پدرانه از سوی بنیانگذار کبیر انقلاب بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان به مناسبت سالروز پذیرش قطعنامه ۵۹۸، بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

«هشت سال هجوم رژم بعث عراق و ده‌ها کشور بزدل و استکبار حامی این رژیم به بار ننشست و هشت سال مقاومت و ایثار مردم ایران اسلامی همه را ناامید کرد تا اینکه سازمان ملل که سال‌ها فرصت کافی به صدام و صدامیان داده بود این بار حکم یک میانجی خوب را بازی کند و پیشنهاد بدهد که جنگ ۸ ساله ایران و عراق فیصله یابد.

هشت سال که به زعم دشمنان، تحمیل آسیبی جدی بر پیکر انقلابی بود که تازه قصد شکفتن داشت، اما لطف خدا و جهاد بی نظیر و حماسی فرزندان این مرز و بوم با رهبری پیر جماران باعث شد که این ۸ سال، هشتاد مکتب فرهنگی، ارزشی، معنوی و هویتی در قالب فرهنگ دفاع مقدس ریشه بزنند و بیشه شیران ایران زمین را مستحکم‌تر از همیشه کنند.

پذیرش قطعنامه ۵۹۸ که یک تدبیر بزرگ و پدرانه از سوی بنیانگذار کبیر انقلاب بود اوضاع بین‌المللی را به نفع ایران تغییر داد و سبب شد بار دیگر ابتکار عمل به دست ایران بیفتد. در پذیرش قطعنامه برای حضرت امام خمینی (ره)، رضای خدا، حفظ نظام اسلامی و خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن در جهت براندازی حکومت اسلامی، ملاک بود.

پذیرش قطعنامه به وسیله امام (ره) که نشان می‌داد ایشان برای حفظ اسلام، نظام و ملت حماسی ایران از آبروی خود گذشته است، باعث شد سازمان ملل رژیم بعث عراق را محکوم و آغاز کننده جنگ معرفی کند و بستری فراهم آورد که درخت تنومند و مقتدر ایران اسلامی فرصت یابد که ریشه بزند و هم اینک جبهه بین المللی مقاومت که برگرفته از مکتب دفاع مقدس است تنها گوشه‌ای از برکات و ادامه دهنده راهی است که اینک فرمان آن به دست رهبری است که جاده ها، پیچ‌ها و موانع را خوب می‌شناسد و برای رسیدن این بیرق سبز به دست امام عصر (عج) بهترین هدایتگر است.

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان در سالگرد پذیرش قطعنامه ۵۹۸، به روح بلند شهدا و امام شهدای سرافراز انقلاب اسلامی و دفاع مقدس سلام و درود می‌فرستد و بر استمرار مسیر آنان تحت رهنمود‌های حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله‌العالی) تاکید می‌ورزد.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها