رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات خوزستان خبر داد؛

اعلام آمادگی رسانه‌های خوزستان برای همکاری بیشتر در حوزه دفاع مقدس

«فروغی‌نیا» گفت: رسانه‌های خوزستان باید نقش و تاثیر جامعه رسانه‌ای استان در ادوار مختلف از جمله دفاع مقدس را تدوین و منتشر کنند.
کد خبر: ۴۶۷۶۸۶
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۹ - 19July 2021

اعلام آمادگی رسانه های خوزستان برای همکاری بیشتر در حوزه دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، «غلامرضا فروغی نیا» رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات خوزستان و پیشکسوت دفاع مقدس امروز با حضور در دفتر سرهنگ پاسدار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان ضمن تبریک انتصاب وی، برای موفقیت او در جایگاه ارزشمند جدید آرزوی توفیق کرد.

فروغی نیا در ابتدای این دیدار، بر پرداختن به نقش ممتاز رسانه ها هم در دوران دفاع مقدس و هم در جنگ نرم تاکید کرد و اظهار داشت: رسانه های خوزستان باید نقش و تاثیر جامعه رسانه ای استان در ادوار مختلف از جمله دفاع مقدس را تدوین و منتشر کنند.

وی افزود: آمادگی داریم با حضور سرهنگ حاجتی که نگاهی فرهنگی، اجتماعی و رسانه ای به حوزه دفاع مقدس خواهند داشت همکاری همه جانبه‌ای داشته باشیم.

سرهنگ حاجتی نیز ضمن تقدیر از حضور پیشکسوت دفاع مقدس و رسانه در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان بیان داشت: اهالی رسانه بر اساس رسالت خود به همه حوزه ها می پردازند جز حوزه خودشان که از تاثیرگذارترین حوزه هاست.

وی در پایان از «غلامرضا فروغی نیا» خواست که با همت همه فعالان رسانه ای استان بیش از پیش در حوزه دفاع مقدس مطالبه گر باشند و اجازه ندهند که مسئولین و متولیان اجرایی و فرهنگی در هیاهوی حاشیه ها از انجام امورات تاثیرگذار فرهنگی غافل شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها