فرمانده نزاجا:

رفع مشکلات مردم در مناطق محروم از اولویت‌های نیروی زمینی ارتش است

امیر سرتیپ حیدری با اشاره به خدمات‌رسانی نیروی زمینی ارتش به مردم در استان‌های کردستان و سیستان و بلوچستان، گفت: رفع مشکلات مردم از اولویت‌های کاری ما به‌ویژه در مناطق محروم است.
کد خبر: ۴۶۷۷۳۹
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۹ - 20July 2021

بازدید امیر سرتیپ حیدری از تیپ ۳۲۸ متحرک هجومی مریوانبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز با حضور در تیپ ۳۲۸ متحرک هجومی مریوان، از بخش‌های مختلف این یگان بازدید کرد.

فرمانده نزاجا در جریان این بازدید در جمع کارکنان این تیپ با اشاره به اینکه تلاش کردیم شعار همیشگی ارتش فدای ملت را در جای جای این آب و خاک به معنای واقعی نشان و نمایش دهیم، اظهار داشت: به‌عنوان یک ارتش ولایی همواره این شعار را تکرار و در سر داریم و ولایت‌مداری را در طول تاریخ نشان دادیم که شاخص‌ترین آن‌ها تقدیم ۴۸ هزار شهید در جنگ تحمیلی برای نظام بود.

وی حضور در بحران‌های آبی، بهداشتی، محرومیت‌زدایی و... را از برنامه‌ها و اولولیت‌های کاری ارتش دانست و اضافه کرد: از روز‌های اول انتشار ویروس کرونا در کشور، با گسترده‌ترین شبکه بهداشت و درمان در خدمت مردم بودیم؛ به‌صورتی که ۲۸ بیمارستان تخصصی این نیرو با ۱۲ هزار نفر کادر پزشکی در بحث کرونا و خدمات سرویس‌دهی در شهر‌های مختلف، کمک‌حال وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بودند و اخیراً نیز در سیستان و بلوچستان با برپایی بیمارستان‌های سیار، تنفسی و صحرایی به یاری وزارت بهداشت و مردم عزیز این استان آمده‌ایم.

امیر حیدری گفت: در برخی از نقاط استان کردستان با بحران آب مواجه هستیم که در مبحث آب‌رسانی و امداد آب پای کار بودیم و رفع مشکلات مردم از اولویت‌های کاری ما به‌ویژه در مناطق محروم است.

فرمانده نزاجا همچنین از ساخت ۲۳ هزار منازل مسکونی برای استفاده کارکنان ارتش خبر داد و افزود: تلاش نیروی زمینی این است که به اندازه کارکنان خانه داشته باشد و در همین راستا با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری ۲۳ هزار منزل سازمانی درحال ساخت است که سهم شهرستان مریوان ۵۲ واحد است و پیشرفت مناسبی داشته است.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار