فرماندار آزادشهر تاکید کرد؛

لزوم بهره‌مندی از ظرفیت یادمان‌های شهدای گمنام دفاع مقدس

«ملک حسینی» گفت: در شهرستان آزادشهر پیکر مطهر 16 شهید گمنام در 5 نقطه خاکسپاری شدند که باید از این ظرفیت ارزشمند در اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع مقدس بهره‌گیری شود.
کد خبر: ۴۶۷۷۸۳
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۷ - 20July 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، جلسه سازماندهی یادمان شهدای گمنام شهرستان آزادشهر با حضور فرماندار این شهرستان، سرهنگ «محمدرضا کاظمی» مدیرکل و دبیر شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گلستان، امام جمعه و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی و هیئت امنای حرم شهدای گمنام این شهرستان، در محل فرمانداری شهرستان آزادشهر برگزار شد.

لزوم بهره مندی از ظرفیت یادمان های شهدای گمنام دفاع مقدس

در این جلسه «حمیدرضا ملک حسینی» فرماندار و رئیس شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس شهرستان آزادشهر اظهار داشت: همه ما مدیون و مرهون خون شهدا هستیم و وظیفه داریم شهدا را تکریم کنیم لذا می بایست مراسمات و برنامه‌های فرهنگی شهرستان تقسیم و در محل یادمان شهدای گمنام برگزار شود.

وی افزود: در شهرستان آزادشهر پیکر مطهر 16 شهید گمنام در 5 نقطه خاکسپاری شدند که باید از این ظرفیت ارزشمند در اشاعه فرهنگ اثار و شهادت و دفاع مقدس بهره گیری شود.

ملک حسینی گفت: هیئت امنای یادمان‌های شهدای گمنام برابر دستورالعمل ابلاغی اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان تشکیل و کارها با جدیت توسط اعضای هیئت امنا پیگیری شود.

لزوم بهره مندی از ظرفیت یادمان های شهدای گمنام دفاع مقدس

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار