امام‌ جمعه هوراند:

بسیاری از مشکلات با نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت مرتفع می‌شود

حجت‌الاسلام «شکرنژاد» گفت: اگر بتوانیم فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه نهادینه کنیم، بسیاری از مشکلات کنونی کشور مرتفع می‌شود.
کد خبر: ۴۶۷۸۰۴
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۶ - 20July 2021

بسیاری از مشکلات با نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت مرتفع می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از تبریز، حجت‌الاسلام «جواد شکرنژاد» امام‌ جمعه هوراند در نشست شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت، از شهدا به‌عنوان حماسه‌سازان تاریخ انقلاب اسلامی ایران یاد کرد و اظهار داشت: باید با ولایتمداری، صداقت، درست کاری و تعهد، پاسدار خون پاک و مطهر شهیدان والامقام باشیم.

وی با بیان اینکه با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می‌توانیم در راستای حفظ نظام و انقلاب گام برداریم، تصریح کرد: اگر بتوانیم این فرهنگ ارزشی را در جامعه نهادینه کنیم، بسیاری از مسائل و مشکلات کنونی کشور مرتفع می‌شود.

«زین‌العابدین مردانیان» فرماندار شهرستان هوراند نیز ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت را نیاز امروز جامعه خواند و افزود: با نهادینه شدن فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی در بطن جامعه، حس نوع‌دوستی و کمک به همدیگر افزایش‌یافته و معضلات و مشکلات کشور به‌شدت کاهش پیدا می‌کند.

فرماندار شهرستان هوراند اظهار کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به‌عنوان یکی از مهم‌ترین امور فرهنگی کشور، نیازمند توجه جدی مسئولان است تا باهم فکری و هم‌افزایی بتوانیم گام‌های اساسی در این زمینه برداریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار