مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقی:

حرکت در مسیر ولایت، رمز اقتدار انقلاب اسلامی است

سردار «عباسقلی‌زاده» با بیان اینکه حرکت در مسیر ولایت، رمز ماندگاری و اقتدار انقلاب اسلامی و موفقیت جامعه ماست، گفت: عمل به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره باعث عزت‌مندی کشور شده است.
کد خبر: ۴۶۷۸۰۷
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۳ - 20July 2021

به گزارش دفاع‌پرس از تبریز، سردار «اصغر عباسقلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان آذربایجان شرقی در مراسم معارفه فرمانده جدید سپاه «بستان‌آباد»، با اشاره به صف‌آرایی دشمنان در جنگ تحمیلی مقابل کشورمان و حمایت استکبار جهانی از داعش و شکست آن‌ها، اظهار داشت: ایمان، آگاهی و بصیرت و حرکت بر مسیر ولایت و هدایت ولایت فقیه، عامل تمامی این پیروزی‌هاست.

وی با بیان اینکه حرکت در مسیر ولایت، رمز ماندگاری و اقتدار انقلاب اسلامی و موفقیت جامعه ماست، گفت: عمل به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره باعث عزت‌مندی کشور شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی اضافه کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات اخیر نشان داد مردم به رغم تبلیغات رسانه‌ای دشمنان، پایبند نظام و ولایت فقیه هستند.

در این مراسم که با حضور اقشار مختلف مردم، بسیج، خانواده شهداء و ایثارگران برگزار شد، سرهنگ «کریم خوش‌ترکیب» به‌عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه شهرستان «بستان‌آباد» معرفی و از خدمات سرهنگ «حسن امینی» فرمانده سابق سپاه این شهرستان تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار