وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی:

بسیج در طرح «شهید سلیمانی» حماسه‌ای زیبا خلق کرد

«نمکی» بسیج را یاران و همراه کادر درمان در زمینه مقابله با کرونا دانست و طرح «شهید سلیمانی» را حماسه‌‌ای زیبا قلمداد کرد.
کد خبر: ۴۶۷۸۳۹
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۸ - 20July 2021

همکارانمان سخت‌ترین دوره را گذراندندبه گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، «سعید نمکی» وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، امروز (سه‌شنبه) در آیین افتتاح همزمان پروژه‌های اورژانس کشور، ضمن تجلیل از مردم استان لرستان و تقدیر از ستاد مدیریت استانی بیماری کرونا که در ماه‌های سخت و نفس‌گیر در کنار هم حماسه‌ای زیبا رقم زدند، اظهار داشت: از استاندار لرستان، نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان، فرماندهان نظامی و انتظامی به ویژه سردار «کشکولی» فرمانده سپاه لرستان و سازمان بسیج که به‌عنوان یاران و همراهان ما در طرح مزین به‌نام سردار رشید اسلام شهید سلیمانی حماسه‌‌ای زیبا را خلق کردند‌‌، تشکر می‌کنم.

وی از مردم صبور استان لرستان به‌دلیل گوش دادن به توصیه‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی تقدیر کرد و افزود: از کسبه که با بستن کار خود، این روزهای سخت را با همدلی و وفاق سپری کردند هم تقدیر می‌کنم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی عنوان کرد: ایام سختی بر کشور گذشت و ما و همکاران‌مان سخت‌ترین دوره مدیریت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قبل و بعد از انقلاب اسلامی را گذراندیم که چیزی جز خدمتگزاری برای من و همکارانم نبود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها