فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی خبر داد؛

ارسال ۸۰ تانکر یک هزار لیتری آب از استان مرکزی به سیستان و بلوچستان

سردار کریمی گفت: استان مرکزی همچون گذشته در راستای حل مشکلات آب مناطق سیستان و بلوچستان ۸۰ تانکر یک هزار لیتری آب را از طریق راه آهن تهران به این استان ارسال کرد تا بتواند بخشی از مشکلات مردم را مرتفع کند.
کد خبر: ۴۶۷۸۶۷
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۹ - 21July 2021

ارسال ۸۰ تانکر یک هزار لیتری آب از استان مرکزی به سیستان و بلوچستانبه گزارش دفاع‌پرس از اراک، سردار سرتیپ دوم پاسدار «محسن کریمی» فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در آیین ارسال کمک‌های مردمی و خیرین استان مرکزی به مناطق محروم سیستان و بلوچستان اظهار داشت: سپاه و بسیج علاوه بر انجام رسالت ها و وظایف ذاتی خود و اقدامات در راستای خدمت صادقانه به مردم از ابتدای بیماری کرونا برای کنترل و کاهش آسیب های بیماری در سراسر کشور پای کارآمده و با به کارگیری بسیج مردمی و ظرفیت ها بسیاری از تهدیدات به فرصت تبدیل شده اند.

وی افزود: از سال گذشته با توجه به احساس نیازی که در مناطق محروم جنوب کشور دیده شد و اعلام آمادگی مردم و خیرین استان مرکزی، کمک و خدمت رسانی به مناطق محروم سیستان و بلوچستان در دستور کار قرار گرفت و کمک های مردمی در کنار گروه های جهادی به این مناطق در طی مقاطع مختلف اعزام شدند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: در طی مراحل مختلف ارسال کمک ها، تاکنون بیش از ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کمک های نقدی و غیر نقدی در قالب وسایل، کالا و سایر تجهیزات لازم به مناطق محروم سیستان و بلوچستان ارسال شده و این اقدام همچنان ادامه خواهد داشت.

وی بیان کرد: علاوه بر ارسال کمک های مردمی و بسیج به مناطق محروم سیستان و بلوچستان در طی یکسال گذشته، گروه های جهادی به طور مستمر و مقطعی جهت انجام اقدامات عمرانی، محرومیت زدایی، فرهنگی، آموزشی، بهداشتی، درمانی و خدمات دیگر در آنجا حضور پیدا کرده اند که منشا آثار و خیرات فراوانی بوده اند.

کریمی ادامه داد: به طور مثال در بخش عمرانی بیش از ۱۲ واحد مسکونی برای نیازمندان احداث شده و بیش از ۲۰ واحد مسکونی تعمیرات اساسی در آنها انجام شده و سایر اقدامات در راستای کاهش آسیب های بیماری کرونا نیز در دستور کار بوده و همچنین با توجه به مشکل کم آبی که متاسفانه مشکلاتی را ایجاد کرده برای رفع مشکلات سپاه و بسیج با همه توان در این راستا ظرفیت ها را پای کار آورده است.

وی با بیان اینکه تامین آب پایدار در مناطق سیستان و بلوچستان از دغدغه های مهم سپاه و بسیج است،گفت: سپاه‌های استانی با توجه به ظرفیت هایی که دارند برای تحقق این مسئله همه توان را پای کار آورده اند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: استان مرکزی همچون گذشته در کنار مردم خوب استان های دیگر است که در راستای حل مشکلات آب مناطق سیستان و بلوچستان امروز ۸۰ تانکر یک هزار لیتری که کمک های مردمی استان مرکزی بود از طریق راه آهن تهران به این استان ارسال شد تا بتواند بخشی از مشکلات مردم را مرتفع کند.

وی بیان کرد: مردم استان مرکزی در بحران های گذشته همچون سیل و زلزله همواره نشان داده اند آماده هرگونه مجاهدت و ایثار برای هموطنان خود در سایر استان ها هستند و در این شرایط هم در کنار مردم عزیز سیستان و بلوچستان خواهند بود.

کریمی خاطرنشان کرد: سپاه و بسیج در مناطق محروم یار و یاور مردم عزیز خواهند بود و خدمت رسانی بی منت به مردم همواره در دست اقدام و اجرا قرار دارد.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار