معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی:

خدمت‌رسانی به مردم اولویت مهم بسیج است

سرهنگ گودرزی گفت: یکی از ضرورت‌های مهم امروز در جامعه اطلاع رسانی فعالیت‌های جهادگران است که این کار علاوه بر معرفی الگوی جهادگران به جامعه قطعا برکات زیادی دارد و می‌تواند در بسیاری از جوانان برای حضور در اردو‌های جهادی ایجاد انگیزه کند.
کد خبر: ۴۶۷۸۷۲
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۶ - 21July 2021

خدمت رسانی به مردم اولویت مهم بسیج است/ اطلاع رسانی فعالیت های جهادگران در بین جوانان ایجاد انگیزه می کندبه گزارش دفاع‌پرس از اراک، سرهنگ پاسدار «محمد گودرزی» معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله در نشست هماهنگی برنامه‌های دهه امامت و ولایت توسط بسیج سازندگی استان مرکزی اظهار داشت: بسیج در کنار صیانت از ارزشها و دستاوردهای انقلاب اسلامی رسالت خدمت به مردم را دارد و امروز به وضوح شاهد هستیم بسیج با برنامه و راهبرد در هنه عرصه ها و مقاطع به مردم خدمت رسانی می کند.

وی افزود: با توجه به شرایط فعلی کشور خدمت رسانی اولویت مهم بسیج است و لذا در گام دوم انقلاب با تکیه بر تجربیات گذشته و پای کار آوردن همه ظرفیت ها از جمله سرمایه عظیم مردم بسیج به دنبال خلق حماسه های بزرگ است.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله گفت: امروز بسیجیان با سلاح ایمان ، تقوا و خدا باوری و اعتقاد به ظرفیت و توانمندی مردم در خدمت مردم و انقلاب هستند و خدمت صادقانه به مردم را همچون نعمتی الهی می دانند.

وی بیان کرد: خوشبختانه در طی این سال های اخیر بسیج سازندگی با ظرفیت عظیم گروه های جهادی در زمینه خدمت به مردم و تبدیل تهدیدات و به فرصت ها اقدامات بزرگی انجام داده است.

گودرزی گفت: در گام دوم انقلاب اسلامی تفکر جهادی از اهمیت بسیاری برخوردار است و گروه های جهادی مهمترین مولفه قوی شدن ایران در گام دوم محسوب می شوند.

وی با بیان اینکه گروه های جهادی همواره و در شرایط مختلف پای کار مردم و انقلاب بوده اند و در خدمت صادقانه به مردم پیشتاز بوده اند، گفت:خوشبختانه هر روز شاهد کیفی و کمی شدن فعالیت های جهادگران هستیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله افزود: اقدامات گروه های جهادی در مناطق محروم امیدآفرین و نشاط بخش بوده و امروز نیاز است این امیدآفرینی به سایر مناطق نیز توسعه پیدا کند.

وی اظهار کرد: یکی از ضرورت های مهم امروز در جامعه اطلاع رسانی فعالیت های جهادگران است که این کار علاوه بر معرفی الگوی جهادگران به جامعه قطعا برکات زیادی دارد و می تواند در بسیاری از جوانان برای حضور در اردوهای جهادی ایجاد انگیزه کند.

گودرزی گفت: فعالیت جهادگران بسیجی موجب پای کارآوردن مردم مناطق برای مشارکت در پیشرفت آن منطقه کند و لذا کار رسانه ای در کنار کار جهادی یک ضرورت است.

وی ادامه داد: بسیج با ورود به عرصه های مختلف علاوه بر خدمت رسانی به مردم ، الگوی کارآمد را به جامعه معرفی می کند و فعالیت رسانه ای در کنار کار جهادی در معرفی الگو بسیار موثر است.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله اضافه کرد: حمایت و مشارکت همه جانبه دستگاه های اداری در اردوهای جهادی بسیج یک ضرورت است و باید همراه و یاور جهادگران بسیجی باشند.

وی خاطرنشان کرد: رسانه ها نقش به سزایی در بازتاب اقدامات جهادگران بسیجی دارند که باید در کنار این کار مطالبه از مسئولین و دستگاه ها را برای تسریع فعالیت های گروه های جهادی را در دستور کار خود داشته باشند.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها