فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید دکامی نزسا:

مردم در طول دفاع مقدس پشتیبان ولایت فقیه بودند

سردار «احمدی‌پور» گفت: در هشت سال دفاع مقدس و همچنین مراحل مختلف انقلاب، ملت ایران اسلامی با پیشتبانی از ولایت فقیه خوش درخشیده‌اند.
کد خبر: ۴۶۷۸۸۱
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۲ - 20July 2021

مردم در دفاع مقدس پشتیبان ولایت فقیه و دستاورد‌های نظام بودندبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سردار «قدرت‌الله احمدی‌پور» فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید دکامی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در دیدار با خانواده ۲ تن از شهدای بسیج شهرستان قصرشیرین به مناسبت عید بزرگ قربان با تبریک این عید بزرگ، اظهار داشت: حضرت ابراهیم (ع) به فرمان خداوند در روز عید قربان امتحان شد که باید فرزندش حضرت اسماعیل (ع) را قربانی کند که خداوند متعان کمک کردند و از این امتحان و آزمون سخت سربلند بیرون آمدند.

وی بیان داشت: خانواده معظم و بزرگ شهدا نیز در هشت سال دفاع مقدس تحت رهبری امام راحل در راه دفاع از این نظام و ارزش‌های والای دین اسلام و انقلاب خوب امتحان پس دادند و با فدا کردن جان عزیزانشان باعث شدند این انقلاب مستحکم بماند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید دکامی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در هشت سال دفاع مقدس و همچنین مراحل مختلف انقلاب، ملت ایران اسلامی با پیشتبانی رهبر معظم انقلاب اسلامی در صحنه‌های مختلف دفاع از دستاورد‌های نظام، خوش درخشیده‌اند.

سردار احمدی پور اضافه کرد: وظیفه داریم به خانواده‌های شهدا خدمت کرده و راه و سیره شهدا را ادامه دهیم.

خدمت به خانواده شهدا توفیق و افتخار بزرگی است

حجت الاسلام «اسمعیل شامحمدی» امام جمعه موقت شهرستان قصرشیرین نیز در این دیدار گفت: شهدا با گذشتن از جان و مال خود عزت و سرافرازی را برای نظام اسلامی به ارمغان آوردند و امروز خدمت به خانواده ایشان توفیق و افتخار بزرگی است که نصیب ما شده است.

حجت الاسلام شامحمدی افزود: در هشت سال دفاع مقدس، شهدا با نثار خون پاک خود از انقلاب اسلامی حراست کردند و توفیق‌هایی که نظام اسلامی اکنون به آن دست یافته مرهون دلاورمردی‌های رزمندگان اسلام و خون پاک شهدای دوران دفاع مقدس است.

شهید «صفر نوری میرحصاری»  در سال ۱۳۸۷ با عضویت بسیج در گهواره توسط گروهک پژاک به شهادت نایل آمد و شهید «محسن حسینی دنگی»  در سال ۱۳۹۸ با عضویت بسیج در منطقه عملیاتی حواسان ازگله توسط دشمنان نظام اسلامی به شهادت رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها