شهید «محمدباقر شاه بابایی»:

وظیفه داریم برای دفاع از سرزمین اسلامی بکوشیم

در فرازی از وصیت‌نامه شهید «محمدباقر شاه‌بابایی» آمده است: حالا که ابرقدرت‌های شرق و غرب ما را مورد حمله خود قرار دادند این وظیفه ماست که برای دفاع از سرزمین اسلامی و دفاع از ناموس خود بکوشیم.‌
کد خبر: ۴۶۷۸۸۳
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۲ - 20July 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «محمدباقر شاه بابایی» فرزند «محمدعلی» ۱۲ دی ۱۳۴۳ در بابل به دنیا آمد و در تاریخ ۲۹ تیر ۱۳۶۳ در منطقه عملیاتی شلمچه به شهادت رسید.

فرازی از وصیت‌نامه شهید

خدمت تمام دوستان، فامیلان، آشنایان سلام و دعا می‌رسانم. امیدوارم که همیشه و در همه حال پشتیبان این انقلاب باشید و از رهنمود‌های امام امت استفاده کنید و وقت خود را بیهوده هدر ندهید.

وظیفه داریم برای دفاع از سرزمین اسلامی بکوشیم

ایستاده نفر اول از سمت چپ: شهید محمدباقر شاه بابایی

خدمت تمام برادران و خوهران سلام و دعا می‌رسانم. امیدوارم که بعد از مرگ من هیچگونه احساس ناراحتی نکنید. باید افتخار کنید که برادری داشتید که برای دفاع از سرزمین‌های اسلامی و دفاع از انقلاب اسلامی ایران از دست دادید.

حالا که ابرقدرت‌های شرق و غرب ما را مورد حمله خود قرار دادند این وظیفه ماست که برای دفاع از سرزمین اسلامی و دفاع از ناموس خود بکوشیم.‌

ای خدا، تو خود شاهدی که من از روزی که که خود را شناختم تو را بهتر شناختم و از روزی که ترا شناختم به سویت شتافتم و تا آنجا که برایم امکان داشت در راه تو خواهم کوشید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار