فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

توجه به معیشت کارکنان نیروهای مسلح از اولویت‌های اصلی ارتش است

امیرسرتیپ «حیدری» گفت: توجه و ارتقای وضعیت معیشت و رفاه کارکنان نیروهای مسلح همواره از تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده و توجه به این موضوع از اولویت‌های مهم ارتش است.
کد خبر: ۴۶۷۸۹۲
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۲ - 20July 2021

توجه به معیشت کارکنان نیروهای مسلح از اولویت‌های اصلی ارتش است

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری»، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امروز در آیین افتتاح پروژه ۸۴ واحدی منازل سازمانی تیپ ۳۶۴ شهید نصیرزاده مهاباد که با حضور فرمانده قرارگاه شمال‌غرب نیروی زمینی ارتش و فرماندار ویژه مهاباد برگزار شد، اظهار داشت: یکی از برنامه‌های مهم این نیرو با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی ارتقای وضعیت معیشت و منزلت اجتماعی کارکنان نیروهای مسلح است.

وی توجه به حوزه مسکن سازمانی را یکی از مصادیق بارز منزلت اجتماعی نیروهای مسلح عنوان کرد و افزود: نیروی زمینی ارتش هم اینک احداث ۲۳ هزار واحد مسکونی را در مناطق مختلف کشور از جمله در استان آذربایجان غربی با استفاده از پیمانکاران محلی در دست اجرا دارد که در این راستا توانسته است در ایجاد اشتغال نیز گام مثبتی بردارد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه اگر نیرویی از نظر روحی و روانی آماده نباشد در میدان نبرد نیز نخواهد توانست نقش آفرینی کند ادامه داد: تلاش ما این است که در نیروی زمینی بی خانه‌ای وجود نداشته باشد و اولویت ما خانه سازمانی است که در اختیار آنها قرار بگیرد.

۲۸ بیمارستان تخصصی نیروی زمینی ارتش در مقابله با کرونا فعالیت دارد

امیر سرتیپ حیدری اضافه کرد: نیروی زمینی ارتش از همان روزهای ابتدایی شیوع کرونا تاکنون با ۲۸ بیمارستان تخصصی و ۱۲ هزار نیروی کادر پزشکی با خدمات دهی خوب به مردم، حضوری بسیار فعال در مبارزه با این بیماری داشته است.

وی افزود: در پاره ای از استان ها نیز که کرونا به وضعیت حادی می رسد نیروهای زمینی ارتش همواره به صورت پیش قراولان سلامت با یگان های بهداشتی و درمانی و مهندسی در حال کمک رسانی به مردم حضور دارند.

وی با اشاره به حضور فعالانه این نیرو در حوادثی چون سیل و زلزله نیز اضافه کرد: هم اکنون نیز شماری از کارکنان نیروی زمینی برای حل مشکلات تامین آب شرب مردم در سیستان و بلوچستان مستقر هستند تا مردم با مشاهده فعالیت آنها احساس آرامش کنند.

مرزهای کشور از امنیت پایدار برخوردار است

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: ۶یگان‌های نیروی زمینی در تمامی مرزهای کشور مستقر هستند و امنیت پایدار و بسیار خوبی را توانسته اند در منطقه برقرار و امنیت و آرامش را برای هموطنان فراهم سازند.

وی مهمترین ماموریت نزاجا را حفظ و تامین امنیت مناطق مرزی عنوان کرد و اظهار داشت: یگان های نیروی زمینی ارتش با تمام توان در مقابل هر تهدیدی پاسخگو هستند تا کوچکترین ناامنی و شرارت های احتمالی به داخل کشور سرایت نکند.

امیر سرتیپ حیدری تاکید کرد: اولویت مهم ما حفظ، مراقبت شبانه روزی و تأمین امنیت مرزهاست و ما مراقبت از مرز را در قالب طرح های ۱۲ گانه  برای فرماندهان و تمامی کارکنان ترسیم کرده و همه ما موظف هستیم در چارچوب آیین نامه مراقبت از مرزها گام برداریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار