نماینده ولی فقیه در گیلان:

تسلیم خدا بودن موجب نجات بشریت می‌شود

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه تسلیم خدا بودن موجب نجات بشریت می‌شود، گفت: امروز حاکمیت ظلم جوامع بشری را فراگرفته است.
کد خبر: ۴۶۷۹۲۵
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰ - 21July 2021

تسلیم خدا بودن موجب نجات بشریت می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، آیت الله «رسول فلاحتی» نماینده ولی فقیه در گیلان صبح امروز (چهارشنبه) در خطبه‌های نماز عید قربان با تبریک فرارسیدن این عید سعید، اظهار داشت: قربان عید بندگی و تسلیم خدای تعالی است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به تسلیم حضرت ابراهیم (ع) در اجرای امر الهی تصریح کرد: ابراهیم (ع) فرزندان خود را سفارش به تسلیم در برابر خدای متعال کرد.

وی با بیان اینکه تسلیم خدا بودن موجب نجات بشریت می‌شود، خاطرنشان کرد: امروز حاکمیت ظلم جوامع بشری را فرا گرفته است.

آیت الله فلاحتی در ادامه به وضعیت کشاورزان استان گیلان اشاره کرد و افزود: با توجه به نزدیک شدن به موعد روی کار آمدن دولت جدید، به وزرای صمت و جهاد کشاورزی عرض می‌کنم برنج وارداتی را وارد بازار نکنند.

وی با اشاره به اینکه اگر برنج وارداتی بازار شود کشاورزان نمی‌توانند محصول خود را به قیمت مناسب عرضه کنند، متذکر شد: بیشتر کشاورزان گیلانی تک محصولی هستند و انتظار داریم دولت سه ماه پاییز را به کشاورزان فرصت دهد تا بتوانند محصول خود را به بازار عرضه کنند.

امام جمعه رشت با اشاره به آسیب بلایای طبیعی مانند خشکسالی به کشاورزان، تاکید کرد: محصول بعضی از کشاورزان ۳۰ تا ۴۰ درصد آسیب دیده و در این راستا بیمه گران محصولات کشاورزی راهکار‌هایی ارائه دهند تا کشاورز آسیب دیده بتواند خسارت خود را جبران کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار