طی پیامی؛

فرمانده نیروی زمینی ارتش درگذشت امیر سرتیپ جوادیان را تسلیت گفت

امیر سرتیپ حیدری در پی درگذشت امیر سرتیپ سیاوش جوادیان از پیشکسوتان و فرماندهان دوران دفاع مقدس پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر: ۴۶۷۹۷۸
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۲ - 21July 2021

امیر سرتیپ کیومرث حیدری در گذشت امیر سرتیپ جوادیان را تسلیت گفتبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش  در پی درگذشت امیر سرتیپ سیاوش جوادیان از پیشکسوتان و فرماندهان دوران دفاع مقدس، پیام تسلیتی صادر کرد.

متن این پیام به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت امیر سرافراز ارتش اسلام، مجاهد سال‌های دفاع مقدس، محقق و استاد برجسته دوران ثبت و ضبط ایثار و حماسه، همرزم و برادر بزرگوارم امیر سرتیپ جوادیان عزیز، موجب تأسف و تألم شد.

این یادگار سال‌های خون و حماسه، فرمانده ناجیان کردستان در آغازین روز‌های انقلاب و از موثر‌ترین فرماندهان دوران دفاع مقدس در جای جای جبهه‌های حق علیه باطل بود.

برکات وجودی این فرمانده ولایی در سمت و مسئولیت‌های خطیر وی در نیروی زمینی و مجموعه ارتش جمهوری اسلامی ایران مشهود و پابرجاست.

امیر سرتیپ جوادیان، هرگز از مجاهدت فی سبیل الله غافل نشد و روز‌ها و سال‌های عمر پر برکت خویش را به تربیت جوانان پرشور، انقلابی و مومن در ارتش اسلامی ایران، اختصاص داد.

اینجانب (به نیابت از همرزمانم در نیروی زمینی ارتش) درگذشت این مجاهد بزرگ و فرمانده دلیر ارتش اسلام را خدمت خانواده محترم ایشان تسلیت عرض می‌نمایم و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات را خواهانم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران

سرتیپ کیومرث حیدری»

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار