فرمانده سپاه ناحیه اراک:

۳۶۰ گروه جهادی در سطح اراک به مردم خدمات ارائه می‌دهند

مهجوری گفت:در سطح شهر اراک بیش از ۳۶۰ گروه جهادی فعال در عرصه های محرومیت زدایی، سازندگی، آبادانی، کارآفرینی، ایجاد اشتغال پایدار، کشاورزی، خدمات پزشکی، درمانی، بهداشتی ، دامپزشکی خدمات اجتماعی و فعالیت در طرح شهید سلیمانی و نهضت کمک مومنانه فعالیت می کنند.
کد خبر: ۴۶۷۹۹۳
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۳ - 21July 2021

۳۶۰ گروه جهادی در سطح اراک به مردم خدمات ارائه میدهندبه گزارش دفاع‌پرس از اراک، سرهنگ پاسدار «محمد مهجوری» فرمانده سپاه ناحیه اراک در آیین سرکشی از اردوهای جهادی حوزه بسیج شهید رجایی ادارات کل در روستاهای اراک اظهار داشت: یکی از فرصت‌های بسیار خوبی که امروز در اختیار جوانان و نوجوانان به برکت تفکر انقلاب اسلامی ایجاد شده اردوهای جهادی بسیج و جریان جهادی است که بهترین فرصت را برای تربیت و پرورش مدیران آینده نظام اسلامی ایجاد کرده است.

وی افزود: اردوهای جهادی بسیج میدان بزرگ ساختن است که افراد با شرکت در این اردوها علاوه بر اینکه منشا خدمات بسیاری برای جامعه و مردم هستند همچنین برای ساخت آینده ای درخشان تربیت می شوند.

فرمانده سپاه ناحیه اراک گفت: یکی از نیازهای امروز جامعه ترویج فرهنگ کار، تلاش و جهاد است که اردوهای جهادی بسیج سهم به سزایی در این مسئله دارند و لذا هرچقدر که برای فراگیر شدن و تقویت حرکت های جهادی بسیج کار کنیم منشا برکات زیادی خواهد بود.

وی بیان کرد: توسعه اردوهای جهادی بسیج هم از نظر کمی و هم کیفی که از مهمترین مطالبات مقام معظم رهبری است امروز به نقطه خوبی رسیده و رویکرد تخصص محور بودن اردوهای جهادی که در همه عرصه ها و مسائل نقش آفرینی می کنند نشان از این مسئله دارد و البته جای کار زیادی دارد که باید به آن توجه ویژه تری داشت.

مهجوری تاکید کرد: جهادگران بسیجی در طی این سال ها با تلاش و روحیه جهادی امروز به سفیران کار و تلاش تبدیل شده اند و به کار بردن این تعبیر ارزشمند توسط مقام معطم رهبری یک نعمت بزرگ است که جهادگران بسیجی باید قدر آن را بدانند.

وی گفت: در سطح شهر اراک بیش از ۳۶۰ گروه جهادی فعال در عرصه های محرومیت زدایی، سازندگی، آبادانی، کارآفرینی، ایجاد اشتغال پایدار، کشاورزی، خدمات پزشکی، درمانی، بهداشتی ، دامپزشکی خدمات اجتماعی و فعالیت در طرح شهید سلیمانی و نهضت کمک مومنانه فعالیت می کنند.

فرمانده سپاه ناحیه اراک خاطر نشان کرد: یکی از مهمترین مسایلی که باید در خصوص اردوهای جهادی بسیج همه به آن توجه داشته باشند حمایت همه جانبه است که همه در این راستا باید نقش آفرینی کنند و دستگاه های اداری ، خیرین و رسانه ها برای تقویت این حرکت ها نقش به سزایی دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها