جنبش فتح فلسطین:

اروپا دادوستد با شهرک نشینان اسرائیلی را متوقف کند

جنبش فتح فلسطین از دولت‌های اروپایی خواست تا گامهایی بردارند که مانع از دادوستد شرکت های اروپایی با شهرک نشینان صهیونیست شود.
کد خبر: ۴۶۷۹۹۴
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۵ - 21July 2021

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، جنبش فتح فلسطین از دولت‌های اروپایی خواست تا برای ممانعت از تعامل شرکت‌های اروپایی با شهرک‌ها و شهرک نشینان صهیونیست اقدامات مناسبی اتخاذ کنند.

جنبش فتح در بیانیه‌ای اعلام کرد: وقت آن فرا رسیده است تا دولت‌های اروپایی قوانین بین‌المللی و قوانین مصوب اتحادیه اروپا را در رابطه با متوقف کردن تعاملات تجاری با شهرک‌های اسرائیلی اجرایی کنند، شهرک‌هایی که تصویری آشکار از تعمیق اشغالگری و نقض حقوق مردم فلسطین به شمار می رود.

فتح در ادامه با بیان اینکه این اقدام، ابزاری برای فشار اقتصادی مشروع محسوب می‌شود، تاکید کرد: توقف تعاملات تجاری با شهرک‌های اسرائیلی می‌تواند به تقویت سیاست جدید واشنگتن منتهی شود و دولت جدید اسرائیل را وادار با بازبینی در رویکردهای پیشین در دشمنی با صلح کند و نقشی پررنگ‌تر به اروپا در منطقه خاورمیانه بخشد.

شرکت «بن جیری» امریکا پیشتر ضمن اعلام توقف تعاملات خود با شهرک‌های صهیونیست نشین ساخته شده در اراضی فلسطینی اعلام کرده بود: فعالیت در اراضی اشغالی فلسطینی با ارزش‌های این شرکت در تولید و بازاریابی فرآورده‌های شیری و بستنی در تضاد است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها