انصارالله: آمریکا در این مرحله با یأس بزرگتری به خود خواهد آمد

سخنگوی جنبش انصارالله با اشاره به عملیات جدید ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در استان «البیضاء» علیه عناصر تکفیری، تأکید کرد که آمریکا این بار با یک یأس بزرگتر به خود خواهد آمد.
کد خبر: ۴۶۸۰۰۹
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۷ - 21July 2021

انصارالله: آمریکا در این مرحله با یأس بزرگتری به خود خواهد آمدبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش انصارالله یمن و رئیس هیأت مذاکره‌کننده صنعاء، عصر امروز (چهارشنبه)، در حساب کاربری خود در شبکه توئیتر به عملیات ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در استان «البیضاء» پرداخت.

سخنگوی انصارالله در این خصوص گفت: «بار دیگر و به لطف خداوند، دشمن ضربه دردناکی از ما در [استان]البیضاء دریافت کرد».

محمد عبدالسلام ادامه داد: «آمریکا گروه‌های تکفیری‌اش را فرستاد چراکه در مرحله نخست به خاطر شکست سریعشان شوکه شد از‌این‌رو فریاد صلح زدند».

عبدالسلام اضافه کرد: «در این مرحله، آمریکا با یک یأس بزرگ‌تر و در نتیجه یک فریاد بلندتر به خود خواهد آمد آن هم در نتیجه سقوط مزدورانش در البیضاء و از بین رفتن شرط تنش در آنجا».

این اظهارات پس از آن مطرح می‌شود که رسانه‌های خبری، امروز (چهارشنبه)، گزارش دادند که ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در جدیدترین پیروزی میدانی خود در جبهه البیضاء در مرکز یمن موفق شدند بر بخش‌های وسیعی از شهر ناطع مسلط شوند.

ارتش یمن، روز سه‌شنبه هفته گذشته، اعلام کرد که در جریان عملیاتی گسترده در استان البیضاء به نام النصر المبین مناطق وسیعی از این استان را از چنگال صد‌ها تکفیری آزاد کرده است.

نیرو‌های دولت مستعفی یمن (متحد ریاض) و هم‌پیمانان آن‌ها از یازدهم تیرماه عملیاتی نظامی موسوم به «النجم الثاقب» را در استان البیضاء واقع در مرکز یمن آغاز کردند و مانور تبلیغاتی زیادی بر روی آن دادند؛ اما ارتش و کمیته‌های مردمی یمن موفق شدند در یک ضدحمله به ائتلاف سعودی در این استان بخش‌های مهمی را در این جبهه پس بگیرند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها