رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت تشریح کرد؛

برنامه‌های فرهنگی دهه ولایت برگزار می شود

محجوب با تشریح برنامه‌های دهه ولایت «عید قربان تا عید غدیر» گفت: این سازمان با مشارکت هیئت‌های مذهبی و سایر نهاد‌های فرهنگی برنامه‌های فرهنگی متنوعی در دست اجرا دارد.
کد خبر: ۴۶۸۰۱۹
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۳ - 21July 2021

برنامه‌های فرهنگی شهرداری رشت در ایام دهه ولایتبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، «یاسر محجوب» رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت با تشریح برنامه‌های دهه ولایت (عید قربان تا عید غدیر) اظهار داشت: این سازمان با مشارکت هیئت‌های مذهبی و سایر نهاد‌های فرهنگی برنامه‌های فرهنگی متنوعی در دست اجرا دارد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت با اشاره به برپایی کاروان شادی در سطح شهر تصریح کرد: جنگ شادی سیار ویژه کودکان در رشت، برپایی کاروان دوچرخه سواری، اکران مستند روایی به همین سادگی، برگزاری مسابقه کتابخوانی ویژه کارکنان شهرداری و مسابقه مجازی مادران قصه گو از جمله این برنامه‌ها است.

وی افزود: پویش جشن خانگی غدیر، تجلیل از کارکنان سادات شهرداری، تجلیل از شهدای سادات و برپایی ایستگاه سلامت از دیگر برنامه‌های فرهنگی و هنری این سازمان در دهه ولایت است.

محجوب خاطرنشان کرد: پویش «فقط به عشق مولایم علی (ع)»، رادیو ولایت، ویژه برنامه چهارپایه خوانی نیز از دیگر برنامه‌های این ایام است.

وی با بیان اینکه برنامه‌های فرهنگی این سازمان به صورت مشارکتی با هیئت‌های مذهبی تدارک دیده شده است، متذکر شد: اهدای بسته معیشتی به نیازمندان، جشن عید غدیر در مساجد رشت و نمایش بازخوانی عید غدیر از دیگر ویژه برنامه‌های دهه ولایت در شهرستان «رشت» خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار